Erhvervsfi...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034146 af
Besvaret af på emne Erhvervsfi...
jeg mener ikke jeg har skrevet noget mellem linierne. Kan man ikke li fisk skal man da ikke holde op med at fiske.. Så burde jeg have stoppet med at fiske for længst. Jeg kan kun li vingummi og lakridsfisk. At mine gamle forældre så kan li fisk er der hvor de fisk jeg hjemtager blir spist. Kommer der et andet medlem fra famillien og spørg om jeg har en havørred de kan grille den og den dag jammen så sørger jeg for at fange en så vidt muligt eller ty til de reserver der nu er i fryseren. Skal da slet ikke være hellig og sige jeg ikke har fisk i fryseren. Det har jeg. Men det afgørende er mængden. Jeg fisker ene og alene for sportens skyld og frem for alt spændingen og fighten. Jeg lægger dette ud som debat for at vejre stemningen lidt og se om jeg var den eneste der følte sådan. Jeg så bare billedet og syntes det så noget voldsomt ud. Undre mig stadig over hvordan man kan få plads til sådan en mængde fisk i fryseren medmindre man har en fryser seperart til det. Der skal ikke være nogen sure eller fornærmende miner i det her men bare ganske alm debat om for og imod.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034144 af
Jamen jeg lever af at fiske, jeg sælger vel rundt regnet for et par hundrede tusinde kroner i måneden, så hvad fanden, men at folk herinde er så hellige at de ikke skider om søndagen, men den person herinde som ikke har stukket en halvtredser i lommen for en blank vil jeg påstå er fuld af løgn

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034134 af
Jeg giver Tommy ret. Det er fandeme det dummeste jeg længe har læst. At man skriver sort på hvidt, at man tager penge for sin sport. Og så er det ulovligt.

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034131 af
Hans Borup du har lige erkendt at du sælger fisk for at nedbringe dine udgifter til din hobby. Mon ikke den tilståelse holder i en retsal. Tænk før du taler. Der er stadigvæk omsætningsforbud for os lystfiskere.

• Peter Andersen (Mjølner)
  • Peter Andersen (Mjølner)'s profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 10 måneder siden #1034129 af Peter Andersen (Mjølner)
Besvaret af Peter Andersen (Mjølner) på emne Erhvervsfi...
K&B
og velbekommen.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034127 af
Hej Michael

jeg kan læse at du mellem linierne mener at de sportfiskere som ikke spiser fisk så bare må finde en anden holding. Du skriver at du ikke forstår hvorfor han gider stå og fange og slagte sine fangster når han ikke æder det. Helt ærligt jeg tager squ osse de fisk jeg fanger med hjem, enten forære jeg dem væk eller giver folk et symbolsk beløb til de udgifter jeg har med min hobby, det bliver squ aldrig nogen forretning. Synes folk herinde er nogle hykler når de kan foragte et sådan billede, og så selv tage ud ugen efter og fiske de selv samme mængder fisk, forskellen er så bare at de ikke skriver om det i håb om at de kan have stedet for dem selv fremover

Tid til at oprette siden: 0.219 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer