-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Erhvervsfi...
Erhvervsfi...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034220
af
Hej Michael Jensen
Du siger at du ikke vil stikke folk da syntes jeg du er på dyb vand for i mine øjne er det jo det du er i fuld gang med
Jeg syntes at man ikke kan være bekendt at lægge sådan nogen beskyldninger ud når du nu ikke ved det med 100 procent….!!!!!
Hvad med at kontakt manden selv og sige hvad du mener om det og om der er noget i det, hvis du da har så stort et problem med det.
Du skrev på 123 at de var taget på bule fiskeri, ( Og det kan være sagen lige meget om så det var, da det er lovligt ) ikke for jeg selv dyrker det. men der skal være plads til alle former for fiskeri. Jeg skrev til dig på 123 om det var noget som du vidste og derved svarede du at det var 100 procent dette kunne man se på billedet men ok du kan se meget ud af det billede du har taget fra en anden hjemmeside og har lagt herind og på 123
Men hvis man da vil kan man jo også finde ud af hvem du er ved bare at Google dig. Har fundet dig men lægger dig ikke ud herinde, for så langt gider jeg ikke at falde…..!!!!
Kan kun sige bare det var mig som kom ud til sådan et kanon fiskeri engang...!!!!
Og ja jeg spiser fisk og det gør alle i min familie
Alt om alt syntes jeg dine argumenter er til ( kinder garden ) og ikke andet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034219
af
Michael for hel...
hvad du vil med denne debat er mig ligemeget.. Men at du vælger at hænge en fiskekammerat her fra siden ud er bare så lavt.. Vil du have en general debat.. Helt fair..
Men at strø om sig med beskyldninger til højre og venstre om et andet medlem er sku for lavt.. Og du bygger endda det meste af det på noget du ikke aner om er sandt eller ej.. Du har fået "anonyme" mails.. øhhh nååå og dem kan vi bruge til hvad..?? Det underbygger langt fra din påstand, og gør dig faktisk mere utroværdig end du var i starten..!
Hvis vi nu skal stille det skabt op.. hvor mange fisk kan du se i båden 10, 12 stk..? Hvor ved du fra resten ikke er sat ud igen, det eneste der er beskrevet nogle steder er at der totalt blev fanget 300 kg..? (takker svinet for denne vending) )
Men nu sælger manden også fiskene... weee nu har vi en sag.. endda en som ikke er bevist..!!
Men svar nu lige på mit spørgsmål omkring om det er iorden at jeg på en fisketur tager 30 kg. torsk med hjem.. Og er det stadig i orden hvis jeg har mere tid end ham du kører hadekampagne imod, og derfor har 10 * 30 kg med ind..?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034218
af
jeg siger ikke at man ikke har ret til en fisketur eller 2 med masser af fisk men man må vel selv kunne vurdere hvornår man skal stoppe igen. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle holde lidt igen. Er det så slemt?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034217
af
Jeg starter bare en tråd hvor jeg kommer med mit synspunkt om hvad jeg mener. Men steen hjort vil ha skåret det ud i pap og tja så er det endt sådan. Jeg gider ikke rende og stikke andre og melde dem til dit og dat. De må jo selv ku afgøre om de mener det er i orden det de gør. Nu ser jeg kun Steen der sidder og smider om sig med påstande om jeg fantasere og dit og dat. Så som jeg ser det hænger Steen mig ud. Det er du/andre helt sikkert ikke enig i og derfor er der lagt op til debat. Jeg forholder mig kun til det der er kommet mig for øre. Så længe der ikke ligger noget der indikere andet har jeg vel lige så ret som andre har. Jeg svare simpelthen bare Steen og hvis han ikke kom med en masse spørgsmål fordi han føler sig truffet var tråden forlængst døet hen som et hvilket som helst andet emne. Vi ser alle forskelligt på tingene og hvis nogen mener det er ævl kan de jo bare hoppe uden om tråden. jeg synes da bestemt der skal tages kontakt til webmaster så han kan afgøre hvilke emner der må debatteres og så lave en liste over de "forbudte" emner så der er klare linier. Som du selv siger er der disse tråde hvert år. Men jeg ser ingen steder at der står man ikke må komme med sit besyv på en sag..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034215
af
På en af Trawlerens ture fra Hanstholm fangede vi dobbelt så meget i min båd, som Bilde og Co. gjorde i hans. Vi havde 4 torsk med i land til 2 mand - Bilde havde 2 torsk til 2 mand.
Vi fik masser af frisk luft og bøfsandwichen på havnegrillen var rigtig god og i den store ende.
Der er gode dage på havet og der er dage på havet, hvor det ikke giver andet end saltvand i hovedet og frisk luft i rigelige mængder.
De 200 km hjem føles dog lidt længere, når man har prøvet alt derude på vandet og der alligevel kun er 2 torsk i kassen, som lige kan nå over en ½ meter.
Og de 500 km fra Simris og hjem føles også lidt længere, når den eneste laks, man fik lov at hilse på, var 41 cm.
Og når det så endeligt lykkes at fange lidt mere, så er det da rart at kunne glæde venner og naboer med en fisk - især når man så har været afsted mange gange uden noget og bare må svare naboerne med "ingen fisk i dag" og de så står og kigger på en, som var man lettere forstyrret, når man har brugt så meget tid og energi på ikke at få noget med hjem.
En flot fisk var det, Bilde fik med sig i land den dag. Og manden var glad for at han lavede en ny PR og det var en fornøjelse at stå på havnen deroppe og lykønske ham!
-
-
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034214
af
Hej Michael
Jeg skal og vil ikke stille mig for dommer, om hvorvidt gutten har fanget for meget fisk eller ej. For mig ligner det en god fiskedag og måske var de 2 personer i båden osv. Jeg kender ikke manden, jeg har ikke læst hans fangstrapporter og jeg kender heller ikke hele historien. Og jeg gider egentlig heller ikke! For disse debatter kører hver evig eneste år. Om det er etisk korrekt, at fiske store torsk? Tjae..
Jeg fisker ikke selv efter torsk, men jeg kan ikke afvise, at jeg en dag kunne være personen på billedet, efter en god fiskedag.
MEN. Jeg forstår egentlig ikke, at man hænger folk ud på et offentligt forum som er frit tilgængeligt for alle. Laver en lang debat for, at til sidst skrive
” Ja jeg insinuere absolut med belæg at manden sælger sine fisk og tar betaling for at sejle ud med andre lystfiskere. Har fået adskillige private mails fra individuelle personer der antyder og beretter om salg og div fortjenester for manden. Det er snart blevet til nogle stykker så min frygt er blevet tilkendegivet nemlig at han har en god fortjeneste og sælger fangsten.”
Hvorfor ikke tage kontakt til myndighederne, så de kan tage affære. I stedet for, at hænge folk ud på nettet som tyve og røvere og stille sig selv som dommer, om hvorvidt etik og lovgrundlag er overholdt.
Ja! Hvis gutten sælger sin fangst er det usmageligt!
MEN det er mindst lige så usmageligt, det du har gang i med denne debat!!
Så for en anden gangs skyld. Lav en anmeldelse til hjemmeværnet, militæret, skat, fiskeridirektoratet og politiet i stedet for dette. Brug krudtet de rigtige steder.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Erhvervsfi...
Tid til at oprette siden: 0.245 sekunder