Erhvervsfi...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034240 af
Besvaret af på emne Erhvervsfi...
Sidste svar fra mig af for jeg gider ikke bruge mere af min tid på det her

Det eneste var at jeg gerne ville se hvem der kom med de beskyldninger altid dejligt hvis man kan se billede med hvem man skriver med og ikke andet

Og tror nok at du kan se hvad jeg skrev hvad formålet var

citat fra mig længere nede på siden ( Det som jeg vil hen til at det aldrig er sjovt at blive lagt ud på nettet hvis folk ikke har spurgt og dette er i orden fra hans eller hendes side )

Citat fra dig ( Jeg er altid meget forsigtig med at udlevere følsomme oplysninger til hjemmesider uanset indhold eller oprindelse)

Ja det tror da fanden med sådan en udtagelse der kom fra din mund

Så ville jeg heller ikke ligge mit navn ud

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034239 af
Steen Hjort manden har selv lagt billedet på nettet eller en anden har gjort det for ham. Der står ingen steder noget om copyright og i så fald må du jo kontakte webmaster da man ingen efterfølgende kontrol har over sine indlæg.. Hvis manden ønskede at være anonym var det nok ik blevet lagt på. Ja det kommer ganske rigtigt fra team svinets hjemmeside.. Tillykke nu røbede du ogsa det. Der mangler snart kun en privatadresse.

Du har ej heller ført nogen former på bevisbyrde overhovedet selv for noget som helst andet end at du rager til dig så snart du har mulighed for det fordi der jo er masser.

Hvad er så svært ved at holde lidt igen når man fisker??? og ik bare øse fisk op i lind strøm til venner og familie og deres venner . Er du ikke flink at svare mig på det..?? I butikkerne er der taget højde for den slags ved at skive max xx pr kunde når der er gode tilbud. Blæser du os på den slags?

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034236 af
Rico du svare ikke på hvad formålet var med at søge efter mig?

Højager da jeg oprettede mig i sin tid vidste jeg ikke hvor meget andre medlemmer kunne se så derfor ikke mit efternavn. Jeg er altid meget forsigtig med at udlevere følsomme oplysninger til hjemmesider uanset indhold eller oprindelse. Har bare aldrig fået det rettet og sletter det ene michael når jeg skriver.

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034235 af
Det som jeg vil hen til at det aldrig er sjovt at blive lagt ud på nettet hvis folk ikke har spurgt og dette er i orden fra hans eller hendes side

Når det er sådan nogle beskyldninger som bliver lagt ud

Og nej jeg er fuldstædig i kold bagi hvem du er....!!!!

for vi to kommer aldrig til at klinge sammen

Og nej jeg vil da ikke opsøge dig, for jeg er meget bange for at få en på bolden og slås ikke, det er jeg nu blevet lidt for gammel til

Mere
15 år 10 måneder siden #1034234 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Erhvervsfi...
Du er registreret her på siden som ''Michael Michael'' i klubben ''Måske''.

Hvis det ikke er anonymt ..... !

Gider ikke bruge mere energi på dette.

EOT

• Gæst
  • Gæst
15 år 10 måneder siden #1034232 af
Nå så ku folk komme op af stolene ligepludslig..Hvad menes med jeg skal stå frem og ikke være anonym??? Øhhh.. Skal jeg indsætte et billede af mit kørekort eller hvad menes der?

Højager det er stadig ikke mig.. De eneste billeder der figurere af mig med fisk ligger ingen steder andet end på en nu afdød computer som jeg skal ha reddet trådene ud med. Medmindre jeg er blevet fotograferet af en anden så ligger der ingen billeder på nettet af mig lagt af mig ... Kan end slet ikke huske om jeg er medlem på fangster dk.. Hvilket jeg ikke finder sandsynligt da jeg ikke mindes at ha oprettet mig. Prøv lige at google michael jensen og se hvor mange der dukker op.

Hvad er det helt præcist der driver jeres lyst til at finde mig?
Er det for at finde snavs eller? Eller er det fordi man vil lade næverne tale?

Hvis i vil ha min adresse ku i da bare spørge om den.. Send mig en mail så sender jeg den da fluks.?

Hvis man vil se skuden kan den beses her baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3909

Andre ting? Kan scanne mit kørekort ind også hvis det ønskes?

Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer