-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Erhvervsfi...
Erhvervsfi...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034110
af
Giver Peter ret.
Et er at være heldig, et andet at være misundelig.
EOT
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034107
af
Enhver har jo frihed til at gøre som han finder bedst. Jeg mener dog, at det er meget uklogt at offentliggøre sådanne fiskemængdebilleder. De kan blive brugt af erhvervsfiskere og ministeriet til at sætte begrænsninger på vores lystfiskeri - Ærgerligt.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034105
af
Mit udgangspunkt for debatten er måske lidt anderledes, da jeg er en af de formastelige der gerne tager 30 flade med hjem. Det "underlige" er at selv om jeg tager 30 flade med hjem, er bestanden af flade KRAFTIGT stigende i området. Årsagen til den stigende bestand af flade er at der kun er 1 netfisker tilbage i området (som også fanger flere fisk). Dette kan med sikkerhed også konkluderes på torsk og al anden kommerciel fisk. VI KAN IKKE SOM STANGFISKERE UDRYDDE FISKEARTER. Dette er gang på gang "bevist" af div. biologer mm. Hvis de nogensinde skulle lave "kvoter" for os, så ok for mig. Bare de bruger ressoucerne på at stoppe/ regulere de fiskere (stang, som net) der åbenbart lader hånt om både lovgivning og bestandenes bevarelse. Til slut vil jeg da sige tillykke med fangsten. Bare det var mig der prøvede det en enkelt gang.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034104
af
Jeg personligt gad godt opleve sådan et fiskeri en dag. Det må da være kanon.
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-