-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Erhvervsfi...
Erhvervsfi...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034268
af
Denne ged er vist i høj grad barberet
Men for en ordens skyld, så er det IKKE tilladt at "sakse" billeder fra diverse hjemmesider og offentliggøre dem andre steder uden ejerens tilladelse.
Kan tilføje at jeg havde NB´s tilladelse til at bruge hans billede, har dog fjernet det og vil ikke en anden gang bringe et sådan billede. Ikke fordi jeg har ondt i moralen, men fordi det er ikke bøvlet værd.
Og så er TEAMSVINET.DK ikke en buleside, men en side om ALT det herlige fiskeri vi dyrker henover året og en masse andres fiskeri.
Slut herfra.
Mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034247
af
Så længe hverken du eller andre kommer med beviser vil du IKKE få ret.
Og det sidste ord tar jeg husk jeg lagde ud:))
Knæk og bræk alle sammen
Nu vil jeg lade mine stænger tale
-
Johnny Andreasen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 2
-
-
15 år 10 måneder siden #1034245
af Johnny Andreasen
Tror kun at du får det sidste ord hvis det er FARVEL
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034243
af
Ja nemlig. Vi lader denne tråd dø nu.
Men jeg har ret og det ved i os godt.
og lad så være med at skrive mere. )
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034242
af
Rico jammen denne "Jeg er altid meget forsigtig med at udlevere følsomme oplysninger til hjemmesider uanset indhold eller oprindelse" kom jo først efter du havde skrevet din besked. Hvis jeg lægger et billede på nettet af en flot fangst ka jeg da ikke forvente alle synes det. Det er jeg da udemærket godt klar over og at andre kan bruge det hvilket også står dem frit for. Nu har jeg jo heller ikke brugt mandens billede til andet end med den hensigt og vise fangsten frem hvilket jo vel var hele ideen da billedet blev taget. Omend hans tanke var at vise den flotte fangst frem gjorde jeg det samme og lagde så op til at jeg syntes mandens fangst var overdrevet fordi det var nødvendigt at dræbe så mange fisk. At det ikke falder i din smag og du blir bitter over ik at kunne finde hvad du søger efter om mig kan jeg jo ik gøre ved.
Men at skrive sin mail, adresse eller telefon nummer på et offentligt forum har jeg kun yderst dårlige erfaringer med pga spam. At du så vil lege detektiv er da fint og alt du skal gøre er bare at maile mig så får du alle de oplysninger du ku ønske dig til dit detektivarbejde.
Ellers er vi tilbage med laksene igen. Jeg har en shetland 570 og vil da anslå jeg godt ka ha minimum 10 store laks på dækket måske også 15 og så det løse og dem i baljen. Hold da op hvis jeg postede et sådan billede ville du og et par andre straks fare i flint for er jo laks og ikke bare torsk. I øvrigt er torskebestanden så også yderst truet i forvejen hvilket laks ikke er.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1034241
af
Michael.. tror bare vi siger tak for denne gang.. Når du har besluttet dig for at smutte så er der vel ingen grund til at lave mere rav i den..?
Så os der gerne vil hinanden det godt og ikke gider den slags beskyldninger og tåbelige indlæg som denne mand skriver.. måske vi bare skulle lade ham og denne tråd være og dø i fred..
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Erhvervsfi...
Tid til at oprette siden: 0.227 sekunder