-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bornholm 2...
Bornholm 2...
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027076
af
Hej Derovre<br />
Så er freden snart forbi,Kongen ankommer med ny gast mandag ca kl 11 til verona<br />
så hvis vejret holder er vi på vandet ved middagstid.<br />
Mvh Bo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027055
af
Jeg sidder her lørdag morgen og gør status over turen, det har bare været kanon. Jeg tog afsted med dårlig fod og krykker, og uden båd. Men det har ikke gjort turen dårligere, tværtimod. Tak til Flemming, Claus Sørensen, Ebbe, Lilian og Per, der tog mig med som gast. Per Verona og co. serverede som sædvanlig fantastisk mad, godt humør og super service. Nu er foden klar til arbejde igen. Så det er bevist, at fiskeri helbreder. Tak for turen til alle.
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027054
af
Lige et lille billede af de to beskedne laks der gjorde at Salty igen (Åbenbart for anden gang i dette årti)gav Cille baghjul, fiskeriet var ikke nemt i dag og alt i alt blev der kun landet 8 laks og 3 ørreder.<br />
Desværre havde vi pudset briller i resten af vores Kleenex, Så Anders måtte køre hjem fra hammerhavn da Søren ikke kunne se ud igennem tåregardinet...
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027051
af
Steen Smølfen med sin Største laks på turen endelig var der noget der kunne få ham til at være lidt anspændt og flot er den ( laksen )12,6 kg<br />
Tillykke steen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027050
af
Her er et par foto fra TICA med Steen som gast og Bo som skipper vi har haft en fed uge med mange gode oplevelser<br />
Vi sejlede fra Simrisham lørdag formiddag og på vejen fik sten et par små ørred <br />
Men allerede dagen efter på vores første fiske dag fik vi 2 laks på henholdsvis 7,250 kg Steen & 7,5 kg til Bo <br />
Så det var en god start<br />
Hilsen TICA
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bornholm 2...
Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder