-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bornholm 2...
Bornholm 2...
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026965
af
Det har været en fantastisk dag på vandet. Team Nemo fik ny PR. på 9,1 kg og 99 cm lang. Den blev fanget på et blink i 30 fod.<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026964
af
Det har været en fantastisk dag på vandet. Team Nemo fik ny PR. på 9,1 kg og 99 cm lang. Den blev fanget på et blink i 30 fod.<br />
<br />
<br />
<br />
Senere fik vi taget en 3,5 kg laks på 74 cm. Den blive også fanget på et blink i 50 fod.<br />
<br />
<br />
<br />
Der var også en del torsk der bed på, her er den støreste på 2,5 kg. De blive alle taget på brisling og fik alle lov til at leve videre.<br />
<br />
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026959
af
Hej allesammen køre på Arbejde kl 4.00 mandag morgen fy....... ingen vind bare det var mig der lå på Bornholm og fisket i GUDE vejr flotte fisk der bliver fanget det er lidt "tamt" med de fangst rapoter når i er så mange der over og til Jan du kan godt få de 5 kg jeg jeg tog på i sidste uge bare sig til !!
<br />
vi ses på fredag hvis det bliver godt vejr !!
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026954
af
Hvordan går det der ovre på solskinds-øen. I må ha haft fantastisk vejr i går, men hvor er fangstrapporterne. Når man nu måtte blive hjemme og sidde med benet oppe, forventer jeg at kunne følge med i hvad i fanger, så skriv og læg billeder op. Knæk og bræk til alle...... og gud hvor er jeg misundelig på alt det dejlige mad der bliver serveret for jer!!!!!!
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026931
af
Kom nu til tasterne, jer der kan hvis det er fordi armene er blevet lange i løbet af dagen så sæt computeren på gulvet og skriv:)))
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026910
af
Tilykke med jeres fisk, glæder mig allerede til næste uge.<br />
Hilsen Bo (Kongen)
-