Bornholm 2...

• Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026834 af Søren Seneca Nielsen
Besvaret af Søren Seneca Nielsen på emne Bornholm 2...
..
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026832 af Søren Seneca Nielsen
Besvaret af Søren Seneca Nielsen på emne Bornholm 2...
Her er vores flotte fisk fra igår den gamle slog til igen,, en meget flot fisk på 8.2 kg taget på brisling fisket rent i 40 fod... vi fik også en undermåler den dag og mistede en go måls fisk oppe ved båden... i daghar vi også været på vandet og fik igen en undermåler og mistede en fin fisk oppe ved båden igen,,, utroligt at de kan slippe når de har hugget på en brislinge rig med to tre kroge i...... nu skal vi ha sidste dag i morgen med min far ombord inden Anders kommer også bliver det alvor....

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026822 af
Besvaret af på emne Bornholm 2...
den på 15.75 tog dette blink !!
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026821 af
Køgebugt dræberen 5 fisk i denne uge i BIG SALMON
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026820 af
JA vi blev slået af Bo på Havkrydsern med en ½13 kg Flot fisk vi har ligget i Rønne hele ugen har haft godt fiskeri med 11 fisk i båden på til 11.9 med den største vejret har ikke været alt for godt i dag havde vi aftalt med 2masen.<br />
Fik sat grejet på 33 m vand fik sat grejet efter 10 minuter så vi laks på loddet den ville ikke noget ØV ØV !! 30 sek. Efter WEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!<br />
på siderplaner 250 fod ude den skrallet 650 fod mere af Peter fik bjerget alt<br />
grejet jeg så fisken den er STOR +15 vi maset ligt med fisken jeg siger GO til Peter WUPTI ligger Laksen i nettet NY PR !!
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026805 af
Det var da ærgeligt Futte. men det er ikke noget problem,har alligevel noget affald jeg skal have dumpet ude ved Kineseren, der ligger jo så meget lort i forvejen.<br />
Du skriver at du humper rundt? går du på hovedet, ja jeg troede at den skade var medfødt, men der kan man bare se.<br />
Nå! vi løser nok problemet over på øen, god bedring med kadaveret.<br />

Tid til at oprette siden: 0.269 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer