Så er "RAGNO", den gamle tøs, atter tilbage i det Fynske, efter en dejlig uge hos Verona sammen med fiskevennerne, nye som gamle, fra SSK. Højt humør, fantastisk sammenhold og hjælpsomhed over linien, har givet mig en af mine bedste fiskeoplevelser. Selvom jeg den første dag tog urensede laks med til Verona (troede jeg kunne rense der), selvom jeg troede at flydepontonerne i Hammer Havn kunne bære min vægt da jeg skulle fortøjre (fik meget våde ben) og selvom jeg dagen efter rensede laks i Hammer Havn (sådant noget griseri) så lærte jeg stille og roligt, hvordan tingene fungerede. Ja, jeg blev godt nok noget benovet over at se alle de store flotte fiskemaskiner lufte 10 - 13 stænger ad gangen, nogle endda flere, og jeg lærte nye begreber som TYVEN og SNIGEREN. Vinderpokalen (laks 13,6 kg, 98cm og med en konditionsfaktor på 1,44) står nu nede i mit fiskeværelse og minder mig om en spændende fight. Tak til Per og Bettina for den flotte præmie (ugeophold 2009) og for "noget godt føde"<br />
Jeg glæder mig allerede til at forsvare pokalen til næste år, og vil indtil da øve mig i at fiske med side-planer. Så når vi alle sammen ses igen, skruer jeg bissen på og fisker med 6 stænger. Knæk og Bræk til vennerne der fisker i uge 17 og til TV2 - jeg ønsker, at I får godt vejr og tunge laks på dækket.<br />
Hvis du vil se et billede af vinderfisken, så se under fangster
<br />
MVH / Lars "RAGNO"