Bornholm 2...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027010 af
Besvaret af på emne Bornholm 2...
Så blev det blæsevejr og jeg har sovet længe,for første gang siden 5. april, da jeg tog til Bornholm. Det har indtil nu været nogle perfekte uger, godt fiskevejr og laks i båden,I alt 8stk. De sisdte to fiskedage har givet 4 laks. I går morges startede det fantastisk. Efter tre timer havde vi 3 laks i båden. 6,6kg 7,6kg, og 11,4kg. Min gast for denne uge har ikke rigtigt prøvet trollingfiskeri før, men syntes efter de her dage, at det er rigtigt sjovt. <br />
<br />
Den 11,4kg´s laks jeg fightede igår, var en rigtig vildbasse. Jeg har før hørt om kroge som blev rettet ud osv. Men aldrig om kroge som sprang. Vi var utroligt heldige, at den kom ombord. Så snart den var i netposen slap blinket. Det har jeg da set før, men her var det blinket som slap krogen!!! Trekrogen, som var blevet en tokrog sad altså stadig i laksen, men øjet var simpelthen sprunget. Det var en OWNER-krog og hører ikke til de billige. Men nu bliver hele lortet skiftet.<br />
<br />
Men alt i alt nogle fantastiske uger indtil videre. Men jeg kan ikke undgå alligevel, at være lidt ked af det. <br />
Igår morges kejsede vi 4 tomme dåser op af havnebassinet i Hammerhavn og tog et par dåser med, som flød rundt omkring. Ude på vandet er vi også sejlet forbi et par stykker. Personligt syntes jeg, at det er noget forbandet svineri.<br />
Jeg tror ikke det er nogle fra SSK som "taber" disse dåser, for i hele uge 15 så jeg ingen dåser som lå og flød. Men hvis der er nogle som "taber" en dåse, kan man så ikke lige samle den op, så vi kan blive ved med, at være velsete de steder hvor vi færdes.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027009 af
hej bjarne og alle i andre skriv bare løs vil jo også helere på job i denne uge i stedet for godt vejr og masser af flotte fisk eller ? nå men knæk og bræk der ovre og tak for sidst det var sku en hygelig uge selv om fagsterne var lidt mindre og vejret lidt koldere så kommer jeg i hvertfald igen næste år

Mere
16 år 7 måneder siden #1027008 af Henning Petersen
Besvaret af Henning Petersen på emne Bornholm 2...
Efter 2 nul dage fik vi endelig laks i båden 6,5kg. Efter råben efter Frank (gast) om at rydningen af stængerne skulle gå lidt stærkere kom den endelig efter 20 min. til netning som Frank gjorde til UG+<br />
Team Krille
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1027005 af
Hej Jens.<br />
<br />
Godt at høre at din Volvo spinner.<br />
Det lyder til at jeg kan forvente lidt, af de nye blink du sendte mig. :-)<br />
<br />
Knæk oog bræk<br />
<br />
Hilsen<br />
Kim, Esbjerg<br />

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1027001 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Bornholm 2...
Ja så kom endelig Grizzly båden ud at sejle igen vores første dag på vandet på Bornholm og Volvoen kører endnu vi fiskede første dag mandag 14/4 og fik 3 laks og i går var vi sydpå og fangede rigtig godt 6 laks og en havørred blev det til. Bedste agn var helt bestemt Salar l i appelsin den fik vi 3 laks på Big Salmon i farve 2808 fik 2 laks appelsin fisket i 60 fod 2808 i 50 fod største laks blev 10,3. Idag sejlede vi til Tejn og fiskede en 3 timer på vejen det blev til en flot vandre fisk på 10,8
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026985 af
Hej Bjarne<br />
Ta ikke hensyn er kun fedt i fanger godt med fisk, ser det bare som at vi lokkede dem frem:)))<br />
Ses Næste uge <br />
Hilsen Bo

Tid til at oprette siden: 0.244 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer