-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Bornholm 2...
Bornholm 2...
-
Søren Seneca Nielsen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1027026
af Søren Seneca Nielsen
Her er jeg selv med dagens største i båden, for første gang i denne uge efter at der er kommet ny gast...Fisken vejer 8,5kg Anders fik en mindre en på 6,5kg. Fik 3 undermålere som nensomt kom retur igen. Fik i dag baghjul af Salty for første gang.......i dette årti...<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027025
af
Tak for alle de fine rapporter og tilykke med alle de dejlige Bornholmer laks. Glæder mig til det igen bliver min tur...............Knæk og bræk fortast, og hils alle gutterne.
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027018
af
Idag har været blæst inde men vi håber at vi imorgen kan komme på vandet igen den samlede fangst igår var 29 lans og 2 havørreder - den største laks vejede 13,5 kg og blev fanget af Preben fra Team Simone - den laks der er på billedet vejer 9,1 og er taget af team Jensen.<br />
<br />
Jeg havde selv en fantastisk tag ned 4 laks i båden, den største på 11 kg derefter 9 kg - 7,1 kg og 6,8 kg alle 4 taget vest for fingeren inden for 1 time, der var drøn på i båden og junior måtte dels smide sin madpakke over bord og kæmpe så sveden løb ned at kinderne.<br />
<br />
Knæk og Bræk<br />
<br />
Flemming
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027015
af
Lidt mere fra Team wiffer, tirsdagen startede godt, efter grejet var sat kl.08.00 var der hug efter 15 min. Det gav laks i båden på 12,7 kg, hvilket var dagens største.
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027013
af
Lidt fangstrapport fra Team Wiffer, efter en nul dag om søndagen, gik mandagen bedre, først en havørred på 4,4 kg, og så en laks på 9,0 kg.
-
-
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027011
af
Et billede af en OWNER krog´s møde med en 11,4kg østersølaks
-
Forum