VIGTIGT-VI...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026654 af
Besvaret af på emne VIGTIGT-VI...
her et billed af årets største laks til team Blondie. fisken er taget ved møm d 2/4 i rigtig tåge vejr. det er årets 3 laks ved møm på 3 ture.
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026653 af
Pas nu på!<br />
De fleste vil nok lade sig rive med af alle de fine fangstrapporter herinde, men som nævnt i andre indlæg her på siden så tænk jer nu om!<br />
<br />
Det er rart at komme på vandet men mindst lisså rart at få fast grund under fødderne igen, det kan vores makkerbåd skrive under på, efter at have fået motorproblemer, næsten 20 sømil øst for klinten i lørdags.<br />
<br />
Efter en fin dag på vandet som da også kastede fisk af sig, opstod der problemer på vej mod havnen. Til alt held var vi 2 både og havde blankt vand som tillod os at bugsere med godt 15 knob.<br />
<br />
Havde forholdene set bare lidt anderledes ud, så havde det været alt andet end en behagelig tur tilbage til havnen.<br />
<br />
Nu endte det godt men tænk jer nu om inden i begiver jer til Rugen på egen hånd!<br />
<br />
Knæk og bræk!<br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026628 af
Er lige kommet hjem fra en tur på møn fra torsdag til søndag.<br />
Søndag blev der kun fisket til kl 11,30. Det blev 3 blanke den største på 9 kg der blev fanget en på 19,2 kg 14 - 13 - 9,3 - 9 - 6 -10 kg og flerer blev set i havnen men der ikke blev meldt over vhf de blev fanget fra 65 fod til overfladen med en sideplaner kun med blink 100 fod bagefter.<br />
Tak til Sille 2 og havørenen for et par hygelige dage
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026625 af
Skal på job - så båden skal hjem mandag aften ;-(

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026624 af
Efter at have læst om de mange fine fangster af laks ved Møn tog vi forventningsfuldt af sted fredag eftermiddag, og fik lige et par timers fiskeri og et kanon hug lige vest for kondomet ( korrekt possition ) Vel i havn kom en af mine kammerater ( Læs bekendte for nogle )ind med flere fine fisk i båden, og fortalte ærligt at de faktisk var fanget 25 sm væk fra klintholm altså i Tyskland Alt ære og respekt for det, men hvorfor er der nogle folk der ikke vil fortælle hvor de har fanget deres fisk, husk på de fisk du har i båden er da sku da ingen der kan tage fra dig. Hvis du vil have det for dig selv hvilket jeg syntes er helt ok ,SÅ LAD VÆRE MED AT SIGE NOGET OM DET.<br />
Jeg er med i denne klub pga. et fantastisk kammeratskab, men jeg syntes der er begyndt at danne sig klikker der gerne lytter efter hvad andre fortæller men intet selv siger.<br />
Med risiko for nogle drag over nakken for dette indlæg, håber jeg at visse folk løser op for lidt af deres viden om div. fiskeri, positioner, metoder, m.m<br />
PS: mine PR;<br />
Laks 13 kg Pukaen<br />
Havørred 7 kg Køge bugt<br />
Skulle der være nogen der har brug for min ringe erfaring udi trollingfiskeriet står jeg til dispotision, og forbliver intil da jeres.<br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026621 af
Claus Jaltoft har du en ledig plads i båden på tirsdag, så vil jeg gerne med til Rygen. tlf. 23304638

Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer