VIGTIGT-VI...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026594 af
Besvaret af på emne VIGTIGT-VI...
har lige fået en meldning fra peder(mia) 14 laks på 2 dage med 4 over 10 kg.....super de tætteste fangedt 22 mil fra klintholm stort tillykke til alle fra klubben der har gjort gode fangster og et stort tillykke til peder som desværre ikke skal til bornholm i år, men jeg tror også hans lakse lyst er styret eller hva :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026588 af
Velbekomme, sidder jo alligevel bare her og overvåger at i kan købe biletter og flyve med SAS.<br />
;-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026586 af
Claus, tak for din indsats og anvisninger til tysk fisketegn

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026585 af
Sådan har vi fået vores:<br />
Herr. Wolf-Dieter Kaiser. Tlf/FAX: +49-383082156 -MObil +49-1738753121, Taler dansk. Her var prisen 40 EUR for tegnet - og 15 EUR i gebyr for at køre til kontoret. Formularen skal udfyldes tydeligt (blokbogstaver) og der SKAL kryds i 2 gange NEIN på formularen.<br />
Hans konto nummer i Nordea er 0307-6879898240. Du må selv omregne til DKK.<br />
<br />
Gør dig klart på forhånd hvilken dag de 28 fiskedage skal starte - der er kun eet skud i bøssen hvert år!<br />
<br />
Alternativ kan du jo også prøve selv på de link jeg har givet tidligere ;-)<br />
Jeg forventer prisen på tegnet er steget til de 40 EUR? - for de sider der angiver 20 EUR er ikke opdateret siden 2006.<br />
<br />
Ikke mere om det herfra - på mandag sejler jeg derned ;-)

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026578 af
Har nu fundet endnu en "tysker" med de samme henvisninger - man kan selv skrive til Fiskerimyndigheder i Rostock - og få fisketegnet for 20 EUR.<br />
Proceduren er beskrevet på tidligere link - men også her www.angelwunder.de/rechtliches.html .Det er på tysk, og skal nok gøres i god tid!

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026576 af
VIGTIGT-VIGTIGT-VIGTIGT<br />
Parkering på havnen i Klintholm skal ske på det grønne areal til højre, lige inden man kører ind i havnen.<br />
DET ER IKKE TILLADT AT PARKERER PÅ HOTELLES P-PLADS.<br />
Hvis i ser nogle fra klubben parkerer på hotelles p-plads eller andre kreative måder at parkerer på bed, dem om at flytte bil og trailer.<br />
Toiletterne er ikke åbne og der er ikke strøm på broerne.<br />
FORMAND <br />
Flemming Jørgensen

Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer