VIGTIGT-VI...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026557 af
Besvaret af på emne VIGTIGT-VI...
lyder rigtig godt Peter. Du må jo kunne starte med at fortælle om det tyske fisketegn og vel også om positioner dernede.Tillykke med fiskene.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026555 af
Husk de bedste opdateringer få på rampen, hvor folk er generalt meget villige til at dele ud.

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026554 af
rygen eller ej det er super flotte laks der bliver taget, og jeg tager hatten af for dem der tager chancen og sejler den lange vej, og når det så lykkes er det jo fedt, det kunne jo godt blive det nye ala simris. stort tillykke til alle der har gjort det godt knæk og bræk til alle

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026553 af
Apropos rapporter fra Køge bugt. Det er ikke andet end ris til egen røv at skrive dem. <br />
Der går ikke 2 dage fra der er skrevet et specifikt sted hvor der er fanget godt med fisk før der er stillet garn op på kryds og tværs derude. <br />
I torsdags var min bådmakker ude og hvad han ikke han har set af garn over et specifikt sted er ikke småting. Og det er sku synd for nedgængere og den udsatte yngel. <br />
Tænk lidt og overvej meget nøje hvad i skriver. Siden læses af andre end os trollingtosser. <br />
Lad mig med det samme slå fast at jeg ikke har noget desideret mod garnfiskere men derimod mener jeg heller ikke eller andre absolut skal hjælpe dem. <br />
min beslutning er at der ikke kommer én eneste fangstrapport fra mig indholdene noget som helst om hvor jeg har fanget dem henne men jeg hjælper gerne andre som deler min interesse. <br />

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026552 af
Hej fiskekammerater.<br />
Jeg kan kun give Michael ret. Mit indlæg er ment som en bevidst provokation mod den "liga" af "fiskekammerater", der prøver at holde fiskeriet fra Møn for sig selv. I tirsdags fulgte jeg efter nogle både til Rygen og fik en fantastisk fiskeoplevelse. Kom ud af busken og fortæl os andre om fiskeriet, og om hvordan man får fat i et tysk fisketegn. Det er kammeratskab. Husk at I nyder godt af vores rapporter fra Køge Bugt, Sundet, Simrishamn og Bornholm. DER ER FISK TIL ALLE.

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026536 af
Hej fiskevenner<br />
<br />
I relation til nedenstående om hvor diverse fisk er fanget, så vil jeg gerne komme med en opfordring.<br />
Vores forum er en guldgruppe og et lækkert vidensdelingscenter blandt venner og ligesindede. Derfor synes jeg at man også skal være ærlige overfor hinanden, i forhold til hvor man har gjort diverse fangster, alternativt mister forummet meget af sin værdi og sin seriøsitet.<br />
Jeg mener ikke at man skal udlevere sine positioner, men at skrive at fiskene er fanget ved Møn, når der reelt er tale om 25 sømil fra Møn er jo ikke ligefrem særligt retvisende. Jeg tror at mange fiskekammerater planlægger en tur til Møn ud fra nogle af disse fantastiske fangstrapporter - og jeg synes sku det er lidt synd hvis fangsterne så slet ikke er gjort der hvor det forventes.<br />
<br />
Jeg var selv så heldig at fange en laks for nyligt på 17,5 kg øst for Møn. I sig selv en sand udmelding, men ikke særligt brugbar, da fisken blev fanget ud for Simrishamn :-)<br />
<br />
Altså en opfordring til enten at skrive hvor fisken er fanget, eller istedet undlade dette - under alle omstændigheder så synes jeg vi skal undgå vildledning (bevidst eller ubevidst), da forummet er bedst tjent hermed.<br />
<br />
Bare en lille opfordring fra en ligesindet, der selv planlægger en tur til Møn søndag - måske 25 sømil fra Møn. Men fanger jeg noget, så skal jeg nok fortælle om det var 5 eller 25 sømil fra Klintholm :-)<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer