Dårlig ly...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056176 af
Besvaret af på emne Dårlig ly...
Ja, som tømmeren skrev på sin timeseddel,listed rundt i stuen 8,5 time.Kan ikke lige umiddelbart se på filmen at de laver noget, ud over at flytte rundt på nogle både!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056172 af
aahhhhh Timelapse-film det er lige noget for mig. Jeg har faktisk lige lavet en speciel kameraholder så næste gang jeg kommer på vandet så skal hele turen optages sådan.

Jeg testede kamera og udstyr her for et par uger siden og det blev til denne lille film : vimeo.com/18925441

Læg mærke til hvordan de køre deres trailere helt under vand. Hvis bare vi kunne få politikerne her hjemme til at forstå at et lukket bremsesystem på vores trailere er vejen frem, så havde vi ikke alle de problemer.
Sjovt at vores biler har lovkrav om lukket bremsesystemer, men vores trailere MÅ ikke have det.

Sådan er der så meget ...... og når man får løn er der så lidt !!!!

:-)

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056171 af
Når amerikanerne kan finde ud af det, så kan vi vel også..

Mere
13 år 9 måneder siden #1056143 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Dårlig ly...
Hej alle

Jeg var ikke på vandet denne søndag, men var i Skovshoved Havn om eftermiddagen ved 15-tiden, hvor der var yderst hektisk aktivitet med at hive både op.

Og jeg stod rent faktisk og glædede mig over den måde, det foregik på. Alle dem jeg nåede at se trak båden hurtigt op og var hurtigt væk fra rampen. Nogle kørte endda helt uden for havnen, før de riggede af. Så selv om en enkelt eller to måske har været sløve i optrækket, så var mit generelle indtryk i hvert fald yderst positivt. Eneste lidt ærgrelige ting jeg så, var de uheldige parkeringer, som er omtalt andet steds.

Thumbs up og knæk og bræk derude
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056141 af
Jo, lad os sige, at suppen er kogt færdig.
Linda, jeg er glad for dit indlæg/beskrivelse, som fortæller mig, at det så alligevel ikke var mig, som havde ødelagt Martins dag (da jeg jo kom i havn EFTER jer)..
Glæder mig til at se jer på vandet igen...

"Team Hejren"

• Bjørn Dahl Porsgaard
  • Bjørn Dahl Porsgaard's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
13 år 9 måneder siden #1056140 af Bjørn Dahl Porsgaard
Besvaret af Bjørn Dahl Porsgaard på emne Dårlig ly...
Tror i ikke at der efterhånden er kogt nok suppe på det ben?
Selvfølgeligt skal man da opføre sig anstændigt, og det gør vi vel allesammen, men engang imellem sker der bare en smutter. Specielt efter en lang tur på havet, hvor man er godt træt.
De fleste af os ville sikkert påskønne at få det at vide direkte og med det samme, hvis vi en sjælden gang skulle forbryde os på de skrevne eller uskrevne regler. På den måde bliver eventuelle problemer løst, bådene kommer hurtigere op, alle er glade og vi slipper for mudderkastning og skrevne og uskrevne beskyldninger her på siden.
God karma til jer alle )
Mvh

Tid til at oprette siden: 0.205 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer