Dårlig ly...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056138 af
Besvaret af på emne Dårlig ly...
Jeg ville gerne komme med et konkret navn på især den ene båd, som irreterende rigtig meget den dag. Men jeg ved desværre ikke præcis hvem det er, så kun der stod Glostrup Trollingklub på båden.
Men det var en helt ude til højre (modsat hvor Brian lå, hvor han ikke lå i vejen). Da vi kom ind, var der kørt bil og trailer kørt til båden, så vi startede med at lægge os klar til at komme ind, men måtte opgive og lægge os over til havnekanten, da de først skulle tømme alt udstyr op i bilen osv.
Vi ventede og kom til broen efter Quisten, men måtte vente lidt tid, før vi kunne få bilen til rampen pga der var parkeret i udkørslen ved rampen. Den omtalte båd kørte først op, da vi også var klar til at køre op - mens der stadig lå både i kø for at komme til broerne.

Synes ikke det er noget man kan koge så meget suppe på - hvis man føler sig truffet har man måske brugt mere tid end man selv synes man ville vente, hvis man holdt i kø :-)
Men vi kom alle op og er da alle overlevet - og Mathias hyggede sig på vej hjem i bilen med sine erhvervede lækkerier Tak Brian, redningens mand i nødens stund, da vi havde et sultent barn

Men når man måler på, hvor mange gange man sætter båden i, er det heldigvis flertallet af gange, som bare går som smurt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056135 af
Hej Martin
Det er rart at læse at små misforståelser kan løses med oprejst pande, respekt til dig.
Vi ses og høres på vandet.
Fiskehilsner
Qvisten

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056122 af
Og for lige at gentage mig selv..

Og jeg må beklage jeg gik i krithuset med det samme.. Det var ikke fair eller i orden fra min side. Var bare øv over nogle af de ting jeg så. Men ingen tvivl om at en mail eller et klap på skulderen på dem det drejede sig om havde været den bedste løsning.!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056121 af
Vil ikke tage disksutionen her på forumet.. sådan er det.!

Men lige hvor vi lå og ventede.. ca. 30 min ved molen ved siden af, indtil der blev plads

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056118 af
Martin, du skrev:
”Ja i søndags oplevede vi desværre også lidt dårlig opførsel fra nogle medlemmer.. Vi var rigtig mange både ude og derfor også mange der skulle op omkring samme tid.. Men til tros at vi var en del der lå i kø til havnen var der flere medlemmer der både skulle rigge båd af, snakke og endda vaske den før de fik taget sig sammen til at hente deres bil og trailer... Når de efter 30 - 45 min endelig have fået hevet deres båd op.. Tja så skulle man da parkere så ingen andre kunne komme til eller fra rampen.

Jeg var ekstra overrasket over det var en af de kendte "klubber i klubben" der var 3 både ude og det var dem alle 3 der ikke gav plads til andre..

Den ene båd lå faktisk næsten en time og spærrede den ene rampe..”

Fint at du får en snak med Brian, men når nu du fik startet denne “anklage” her på siden, syntes jeg det vil være rigtigst også at få den afsluttet her, specielt da jeg ad omveje (Qvisten og Brian) har hørt, at det faktisk primært er mig, som du beskriver i indlægget.

Jeg står meget uforstående overfor din anklage. Vi to kom i havn næsten samtidigt, jeg kom ind lige umiddelbart efter dig. Da der ikke var plads ved ramperne, lå vi begge ovre ved molen til venstre for ramperne, og jeg lå lige bag ved dig.
Netop for ikke at fylde op ved rampen, benyttede jeg lejligheden til at tømme båden for tasker, stænker osv., ja selv min gamle far blev smidt af båden – inden jeg sejlede til rampen. Jeg havde således intet, som skulle rigges af ved rampen !

At jeg skulle have vasket båden ved rampen ! Hvis det vitterligt er mig, du beskriver, så er det da noget værre vrøvl. Min båd blev ikke vasket – overhovedet. Hverken ved rampen eller på havnen efterfølgende.

30-45 minutter om at få båden op, og efterfølgende parkere, så ingen andre kunne komme til og fra rampen ! Martin, du kom i havn før mig, og fik således lov at sejle til rampen før mig. Hvis jeg vitterligt skulle have været op til 45 minutter om at få min båd op, så bliver du nød til at forklare mig, hvordan jeg så efterfølgende kan parkere, så du ikke kan komme til ! Så må du jo nødvendigvis have været endnu længere tid om at få din båd op…

Da jeg havde fået min båd op, holdt jeg en smule uhensigtsmæssigt et øjeblik (nogle få minutter), idet jeg skulle høre Brian om han skulle have hjælp. Jeg sikrede mig dog, at folk kunne komme forbi. Det var for øvrigt ved samme lejlighed, at vi to hilste på hinanden, ja endda gav hinanden hånden og var enige om, at det var hyggeligt endeligt at møde hinanden ! Der faldt absolut ingen kommentarer fra dig om min tilsyneladende hensynsløse opførsel !

Da jeg så skulle hjælpe Brian op med sin båd (da hans trailer var i udu), kørte jeg min bil og båd over på parkeringspladsen, hvor der var masser af plads….

Martin, vi er helt enige om, at man skal vise hensyn til hinanden, specielt når der er så meget stress på, som der var den søndag, men jeg bliver sgu sur, når jeg bliver anklaget for ting, jeg ikke har gjort – først via et kryptisk indlæg uden navne, og så efterfølgende mundtligt fra dig til Qvisten til Brian…..

"Team Hejren"

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056116 af
Brian.. Smid lige dit nr. pr. mail.. Den skal vi lige have ud af verden med det samme.. Jeg har talt med Anders om det, og meningen var han også gav den videre til dig.. For det var IKKE dig der var hentydet til..! langt fra, ingen kunne komme op på den rampe du lå..!

Og jeg må beklage jeg gik i krithuset med det samme.. Det var ikke fair eller i orden fra min side. Var bare øv over nogle af de ting jeg så. Men ingen tvivl om at en mail eller et klap på skulderen på dem det drejede sig om havde været den bedste løsning.!

Ps. Jeg skal hilse fra Mathias og sige tak for maden.. Næste gang må du dog gerne smører nogle nutella mader i reserve :o)

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer