-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dårlig ly...
Dårlig ly...
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055891
af
Jeg håber inderligt at vi alle har rygrad nok til at påtale den dårlige opførsel. Ellers er der jo en risiko for at det aldrig forbedres. Og håber da også "synderne" som slap for en påtale selv kan se det måske ikke var det smarteste..
Og lad os så hjælpe hinanden ved rampen så det går lidt tjept
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055890
af
Jeg havde helt sikkert, efter at have bedt dem "pænt" om at rydde op, skruet "bissen" på. Hvis hændelsen foregik som beskrevet, er det en forbandet opførsel som ingen steder hører hjemme og som går ud over os alle sammen. Hvis Navn, bådnavn, eller nummerplade kan huskes kunne man så ikke i klubregi eventuelt undskylde til havnen, og ydermere konfrontere de skyldige.
I sidste ende bliver vi jo alle smidt væk.
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055889
af
Ja i søndags oplevede vi desværre også lidt dårlig opførsel fra nogle medlemmer.. Vi var rigtig mange både ude og derfor også mange der skulle op omkring samme tid.. Men til tros at vi var en del der lå i kø til havnen var der flere medlemmer der både skulle rigge båd af, snakke og endda vaske den før de fik taget sig sammen til at hente deres bil og trailer... Når de efter 30 - 45 min endelig have fået hevet deres båd op.. Tja så skulle man da parkere så ingen andre kunne komme til eller fra rampen.
Jeg var ekstra overrasket over det var en af de kendte "klubber i klubben" der var 3 både ude og det var dem alle 3 der ikke gav plads til andre..
Den ene båd lå faktisk næsten en time og spærrede den ene rampe..
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055888
af
Hvis du / i opservere noget lignende så brug dog fem min til at notere dig navn på båd og måske bil. Så kan du jo Smide en mail til vores bestyrelse og så må de da tage hånd om sagen.
Syntes du gjorde ret i at påtale det!
Og de var nogle klaphatte, håber de tænker sig om en anden gang.
Mv
Nicolai
-
-
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
13 år 10 måneder siden #1055884
af
med den opførelse kommer man ikke langt og kan ikke accepteres vil jeg sige. kan kun opfordre til at opføre sig ordenligt i havnene og over for de fisk vi fanger.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Dårlig ly...
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder