Dårlig ly...

Mere
13 år 9 måneder siden #1056079 af brian bonde
Besvaret af brian bonde på emne Dårlig ly...
indlæget

Ja i søndags oplevede vi desværre også lidt dårlig opførsel fra nogle medlemmer.. Vi var rigtig mange både ude og derfor også mange der skulle op omkring samme tid.. Men til tros at vi var en del der lå i kø til havnen var der flere medlemmer der både skulle rigge båd af, snakke og endda vaske den før de fik taget sig sammen til at hente deres bil og trailer... Når de efter 30 - 45 min endelig have fået hevet deres båd op.. Tja så skulle man da parkere så ingen andre kunne komme til eller fra rampen.

Jeg var ekstra overrasket over det var en af de kendte "klubber i klubben" der var 3 både ude og det var dem alle 3 der ikke gav plads til andre..

Den ene båd lå faktisk næsten en time og spærrede den ene rampe.

Svar fra Glostruptrollingklub.dk.

Som jeg læser dette kan det jo kun værre GlostrupTrollingklub.dk som har ligget lidt for længe i havnen.
Jeg Stor Ståhaj læ ude på siden, hvor man ikke kunne komme op med trailer og bil
måtte vente som den sidste efter 15 både var kommet op..
For jeg harvede glemt. at jeg havde taget den sidste bund rulle af i vinters
Øv Øv ny båd maling igen.

Så jeg hjælp på havnen/rampen og nogle fik også mad mm :-) Team Lima
Men at der skulle ligge 3 både fra Glostruptrollingklub og fylde ved jeg nu ikke om er rigtig.
Men næste gang så klap os på ryggen vi kan tale:-) og grine og er friske med en hjælpene hånd.

Næste gang så skriv hvilken Trollingklub det er i skriver om på siden så kan man også kan svare.

Vi undskylder da meget gerne.
hvis vi har ligget og hygget i havnen for længe.

Hilsen Brian Bonde GlostrupTrollingklub.dk
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1056015 af
Besvaret af på emne Dårlig ly...
Kære medlemmer så er der kommet en afklaring, vi har kontakt med de personer der har udført svineriet og der er lavet en aftale med dem

Vi siger tak for jeres info og hjælp det er godt med en hjemmeside der fungere ,o)

Med venlig hilsen

Bestyrelsen Havne udvalget

Bo Andersen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055982 af
De 10 "Rampebud"
1.Overhold de regler der gælder for færdsel på havnens område.
2.Klargør båden til søsætning væk fra rampen, hvor du ikke holder i vejen.
3.Vent til det bliver din tur, og gør opholdet med bilen på rampen så kort som muligt.
4.Fortøjer båden så langt ude på broen (væk fra rampen) som muligt, før bilen flyttes.
5.Parker bil og trailer på de særlige "trailer-P-pladser", eller hvor du holder lovligt og af vejen.
6.Overhold havnens hastigheds begrænsning for sejlads i havnebassinet, både på vej ud og ind.
7.Efterlad aldrig fiskeaffald i havn eller havnebassin. Rens fisk på åbent vand eller når du kommer hjem.
8.Når du lægger til ved rampen, skal båden trækkes op hurtigst muligt.
9.Rig båden af væk fra rampen, hvor du ikke holder i vejen.
10.Udvis tålmodighed og hjælp andre som har brug for en hånd.

Fra: Sjællands Småbådsfiskeklub.

Til: alle brugere af trailerramper.

Venlig hilsen SSK´s Bestyrelse.

Til toppen af siden!

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055921 af
Kære medlemmer er der nogen som kan hjælpe med lidt mere info gårdsdagens episode så vil vi meget gerne have info
vedr. Følgende ::en ryds 610 big fish med en 140 hk suzuki , trukket af en sort VW Tiguan
For vi vil meget gerne i kontakt de personer

send en mail eller ring
på forhånd mange tak
Bestyrelsen Bo Andersen/havneudvalget

DE FÅ SKAL IKKE ØDELÆGGE DET, FOR DE MANGE

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
13 år 9 måneder siden #1055907 af
Rigtig kedelig oplevelse.. Syntes du gør det HELT rigtige i at skrive om det her.. Desværre er det jævnt ofte jeg f.eks. møder folk der "lige" skal klargøre båden på rampen.. men heldigvis yderst sjældent jeg har set fiskerester i havnene..

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
13 år 9 måneder siden #1055906 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne Dårlig ly...
De medlemmer der klager over andre burde da skrive hvem det drejer sig om, der bliver jo alligevel kastet med mudder her på forumet for tiden.

Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer