indlæget
Ja i søndags oplevede vi desværre også lidt dårlig opførsel fra nogle medlemmer.. Vi var rigtig mange både ude og derfor også mange der skulle op omkring samme tid.. Men til tros at vi var en del der lå i kø til havnen var der flere medlemmer der både skulle rigge båd af, snakke og endda vaske den før de fik taget sig sammen til at hente deres bil og trailer... Når de efter 30 - 45 min endelig have fået hevet deres båd op.. Tja så skulle man da parkere så ingen andre kunne komme til eller fra rampen.
Jeg var ekstra overrasket over det var en af de kendte "klubber i klubben" der var 3 både ude og det var dem alle 3 der ikke gav plads til andre..
Den ene båd lå faktisk næsten en time og spærrede den ene rampe.
Svar fra Glostruptrollingklub.dk.
Som jeg læser dette kan det jo kun værre GlostrupTrollingklub.dk som har ligget lidt for længe i havnen.
Jeg Stor Ståhaj læ ude på siden, hvor man ikke kunne komme op med trailer og bil
måtte vente som den sidste efter 15 både var kommet op..
For jeg harvede glemt. at jeg havde taget den sidste bund rulle af i vinters
Øv Øv ny båd maling igen.
Så jeg hjælp på havnen/rampen og nogle fik også mad mm
Team Lima
Men at der skulle ligge 3 både fra Glostruptrollingklub og fylde ved jeg nu ikke om er rigtig.
Men næste gang så klap os på ryggen vi kan tale:-) og grine og er friske med en hjælpene hånd.
Næste gang så skriv hvilken Trollingklub det er i skriver om på siden så kan man også kan svare.
Vi undskylder da meget gerne.
hvis vi har ligget og hygget i havnen for længe.
Hilsen Brian Bonde GlostrupTrollingklub.dk