-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
VIGTIGT-VI...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027592
af
Desværre, ikke flere laks tilbage ........ eller ? Efter at have læst diverse indlæg om eventyret ved Møn, blev diverse waypoint indtastet, grejet kontrolleret endnu engang, og så var det afsted. Ankom til Klintholm Havn kl,07.00, (betalte beddingafgiften) og kl.0800 var 7 stænger sat på første waypoint. Efter et par timers trolling, nyt waypoint og således forsatte dagen.
2 mand og 10 timers forgæves forsøg på at finde laksen. De 7 stænger med diverse endegrej blev med jævne mellemrum udskiftet og stadigvæk ingen laks, kun torsk og "dartpile". Ellers en pragtfuld dag i det dejlige forårsvejr. Held og lykke til Jer der vil forsøge.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027584
af
Hej flemming vi sejler ud fra klintholm havn ca ved 6 tiden i morgen så håber vi ses der ude er på kanal 72
knæk og bræk
Hilsen jesper (kaya) Bådnavn
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027582
af
Etik, nu med undskyldning.
Jeg har tidligere på denne tråd berettet om bla. en køkulturshændelse på havnen. Jeg havde en kedelig oplevede med en trollingfisker med klistermærke fra Næstvedbådene.
Det viser sig at han ikke længere er medlem der, og jeg beklager naturligvis dybt, at jeg derved kom til at hænge nuværende medlemmer fra Næstvedbådene ud.
Undskyld, og tak fordi jeg blev korrigeret.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027568
af
Om det var gammel vane, uvidenhed eller slet og ret laksefeber, der fik en ellers lovlydig borger som Soltau, til at misse betalingen af den nyligt indførte rampeafgift i Klintholm, skal være usagt!
Jeg må dog brødebetynget tilslutte mig Christoff og det øvrige kor af syndere og erkende at den smuttede!
Det skal aldrig ske igen Bente!
Såvel betalingsvilje og –evne er absolut tilstede – og du skal vide jeg har allerede postet en nystrøget halvtredser samt et varmt tak for besøget i din vidunderlige havn J
Skulle jeg komme med et konstruktivt pip, der ville kunne lette livet for organiserede småbådsfiskere, ville det være et tidsbegrænset frikøb af rampen i de 6-8 uger, de fleste af os laksetosser, for alvor frekventerer den idylliske fiskerperle.
Jeg har i hvert fald ingen grund til at være utilfreds med udbyttet af den flade halvtredser jeg har betalt med glæde, efter at jeg har modtaget beundrende blikke fra både kone og børn for den smukke 11,2 kilos laks der blev det kontante udbytte af lørdagens tur til Klintholm.
Selve beretningen om forløbet af den noget kaotiske lakse-fight, er til at læse under fangstrapporter, så ved hvad jeg mener med ”hvis bare jeg havde fire arme” J
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027565
af
Kan kun give Mjølner ret, det må da kunne lade sig gøre at købe den fri..
Jeg har haft sendt en mail til Bo men hører intet retur, har spurgt hvordan mulighederne var for sådan et frikøb i en periode..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027562
af
Ja, Jesper, jeg er der fra mandag til fredag.
Mvh Flemming
Bayliner 2159 (vhf:Baracuda)
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder