-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
VIGTIGT-VI...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027558
af
Hejsa er der nogen som tager til møn tirsdag eller onsdag ???
så er jeg frisk til at tage med har ikke været der før så ville gerne mødes med andre der nede så vi var nogen stykker af sted ????
Hilsen Jesper
Flipper 515 (vhf kaya )
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Peter Andersen (Mjølner)
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 6 måneder siden #1027556
af Peter Andersen (Mjølner)
Al denne debat om rameafgiften løfer jo endnu engang tanken
om at klubben/erne måske skal se nærmere på frikøb af rampen over en periode,
Marts-Maj måske. Ville sku hjælpe Bente når nu toiletterne også skal
tilses.
Mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027542
af
Når ret skal være ret, så skal det måske lige nævnes, at 20 ud af de nogen og 80 trailere, var fra JSK, der betalte samlet i dag. Det giver dog ikke betalingsporcent på 100....
Derudover er der kun at sige, at det var nogle dejlige dage, trawleren havde på Møn - og med en havørred på 5,2 kg var det såmænd også godt nok, selvom der ikke kom lakseskæl i båden.
Tak for lån af fiskevand - Trawleren kommer igen til næste år!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027539
af
Det er sørgelig læsning. Man kan godt købe båd og udstyr til flere 100.000 kr. Med tilhørene trækdyr til lige så mange af de store. Men "glemme" at betale for at bruge en havn, det kan man overalt i lille danevang. I min hjemhavn har vi en bred betonrampe, hvor man kunne søsætte 2 både på samme tid. På grund af gratisterne, blev der sat en bom op for den ene halvdel, der kræver en nøgle, eller en polet og den anden halvdel blev blokeret af en permanent spærring. På samme tid steg prisen, fordi de skulle have betalt alt det ferskvand folk brugte til at skylle båden af med + det der løb i timerne efter, når man glemte at lukke for vandet og hænge slangen på plads. Hvor er det godt at vi har de grødhoveder til at gøre os upopulære rundt om på havnene.
-
Henning Petersen
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 6 måneder siden #1027538
af Henning Petersen
Jeg tror at jeg tilbyder Bente en billig løsning med et videokamera som filmer slæbestedet, så bliver alle reg. nr. på de biler der sætter i havnen optaget. Så vil jeg forslå hende at de personer der IKKE betaler kommer til at betale for slæbested samt en bøde på kr. 1.000,- Så er det kamera hurtigt tjent hjem. Med dem der snød i weekenden ville det blive kr. 38.000,- i bøde.
Dem der ikke har betalt må have en MEGET dårlig smag i munden. FØJ.
Det ender nok med at der kommer kæde ligesom i Køge
Der kan man se hvor få IDIOTER, der ødelægger det for de mange.
Team Krille.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027532
af
Mikaja er hjem vendt efter en dejlig tur til Møn, det var altså fedt at se alle de forskellige både. Fangsten er ikke vær at skrive om, har STADIG den forb..... laks tilgode
. Men den kommer helt sikket næste weekend i Simrishamn. Hvis vejret arter sig. Betalte både for at komme i vandet og for at sove der i 2 dage = 200 kr. Billigt når der både er vand og strøm på broerne, samt at toiletterne er lukket op. Så i andre der ikke har betalt, send hende en check.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder