-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
VIGTIGT-VI...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027238
af
Det syntes jeg sgu godt nok ik at jeg så igår, men oki det var også tidligt om morgenen da vi satte i...<br />
Men ja du har ret i at det er dyrt hvis der ikke kommer strøm på broerne og at lokumerne bliver åbnet..<br />
<br />
Men er det ikke bare et spørgsmål om at klubben køber rampen fri for os medlemmer??
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027235
af
Der er sat et papskilt op ved rampen, at pr. 1-5 koster det 50 kr at benytte rampen i klintholm og det koster 75 kr. at ligge i havnen om natten. Pengene skal betales til havnefogden. Hvis det så betyder at der er strøm på broen, samt at toiletterne er lukket op, er det vel okay, ellers syntes jeg nok at de strammer den. Jeg glemte desværre at ta et billede af skiltet.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 6 måneder siden #1027227
af
He he Mikaja var på en famillie tur øst for møn, nærmere bestemt 25 sm øst for, på den position som er herinde og der tøffede vi rundt blandt rigtig store skibe. Veejret var perfekt, og ingen bølger op af dagen. Havde kontakt med 6 fisk og fik de to op i båden. En på 3,4 og en på 3 rent. En pragtfuld dag. Det ser ud til at det pr. 1. maj skal koste at komme i havnen i klintholm.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027197
af
Store laks nær Møn. Fik i dag to laks på 9,2 og 9,7 kg med Bjarne 66 som gast. Fanget midt på Kondomet 60 fod nede på stor Northern King (forhandles af KTC). Laksene har nemlig store sild i maven. Fart 3 knob. Stram line og baghjul til Christof.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1027193
af
hej ebbe dejligt at hans er tilbage, så du kan prøve at få fisk i båden igen uden en handicapet konsulent
undskyld peter kunne ikke lade være.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
VIGTIGT-VI...
Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder