-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...
Politiet c...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026456
af
Jeg kan ikke fremvise andet end et 8 cifret fritidsfiskernr og på min betalings adviseringstekst står der at jeg skal kunne fremvise fiskerinr sammen med legitimation ved evt kontrol , så det håber og satser jeg da på må være iorden også til Trolling masters..<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Dennis Kistrup
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026451
af Dennis Kistrup
hej Simom og jer andre... nu har jeg laest hele smoeren fra folk der er utilfredse og er ligeglade osv..... Men jeg ka love dig for de kan og maa kontrolere os alle sammen naar de har tid og lyst ..!!! saadan er loven... heldigvis. hilsen dennis kistrup... ps. sider ved en puter uden danske bogstaver..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026446
af
Nu kører jeg osse motorcykel til træf og lign. Det hænder at ALLE blive hevet indtil siden for at blæse, kontrol af kørekort osv. Og her snakker vi om 4000 motorcyklister. Det synes jeg er irriterende, men det tror jeg ikke de får lov til Trolling træffet! Ellers blir der jo ikke tid til at fiske.
-
Svend Aage Iversen
-
-
-
Senior Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
16 år 7 måneder siden #1026434
af Svend Aage Iversen
Kontrollen af fisketegn:<br />
medbring f.eks. kvitteringen eller PBS-oversigten for den måned,hvor I betalte afgiften.<br />
Glæder mig til at se jer derovre!<br />
'Skarven'
Mindre
Mere
-
-
-
-
16 år 7 måneder siden #1026426
af Peter Olsen
Jeg har som udgangspunkt intet imod at der bliver checket, akkurat som jeg heller ikke har noget imod politiet laver færdselkontrol.. Syntes dog det virker forkert at de viser flaget til et "privat" arrangement, det tangerer i mine øre jo næsten chikane. ville meget hellere se dem i dagligdagen osv. personligt er jeg aldrig blevet stoppet til søs.. Tror når alt kommer til alt ikke det er hos trollingfolket de får størst succes ;O)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026424
af
Rolig drenge så slemt er det vel ikke at blive kontrolleret,hvis man ikke har tingene Iorden kan man blive hjemme, nu ved vi jo de kommer.<br />
Skænker gerne en kop kaffe hvis de kommer ombord,men jeg drikker den selv:)) <br />
Hilsen Bo
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...
Tid til at oprette siden: 0.260 sekunder