Politiet c...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026378 af
Besvaret af på emne Politiet c...
Det skal nok gå alt sammen... ny trailer og nyt kørekort....<br />
<br />
Føj det er lækkert .....<br />
<br />
Gad vide om det koster et klip i kørekortet når man kører hjem med den største laks::::::<br />

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026377 af
Jan@<br />
<br />
I forbindelse med mit arbejde kender jeg en smule til det. Og jeg ved, at politiet ikke på nuværende tidspunkt har fået registreret mobiltelefoner, som kan bruges til kontrol af lyst/fritidsfisketegn. Måske de får åbnet nogle telefoner til denne begivenhed.. Det er jo en mulighed. Men uden, får de ihvertfald et problem. og så kan de da også lige lave lidt kontrol på erhvervsfiskeriet med det samme og aflaste fiskerikontrollen lidt.<br />
<br />
Jeg kom lige i samme forbindelse til, at tænke på hvordan i tjekker fisketegn. Jeg kan se i reglerne, at ved alle præmiefisk, skal man kunne fremvise gyldigt fisketegn. <br />
Men hvad gør i hvis man kommer med et plastickort, hvor datoen er udløbet og personen har indbetalt fiskeplejebidrag. (som der så flot hedder) Har i mulighed for, at lave denne kontrol?

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026375 af
Hvorfor så ophidset. Sidder der nogle rundt om der er bange for at blive kontrolleret. Politiet giver jer en chance for at få bragt orden i tingene, eller blive væk.

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
16 år 7 måneder siden #1026374 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne Politiet c...
Hej igen<br />
<br />
Tro mig.<br />
<br />
TV 2/Bornholm har ikke lavet aprilsnar. Og vi ville heller aldrig gøre det i en officiel mail på tre sprog til deltagerne. De informationer vi sender ud skal være troværdige, ellers opstår der bare forvirring om regler og arrangement. <br />
<br />
De bedste hilsner<br />
<br />
Jan Jørgensen,<br />
TV 2/Bornholm

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026373 af
1 APRIL????

• Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #1026371 af
Jamen så ka de jo også lige veje os alle sammen med det samme de røvhuller!!!!!!!!!!<br />
<br />
Staten mangler jo nok lidt penge i kassen<br />
<br />

Tid til at oprette siden: 0.192 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer