-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...
Politiet c...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026378
af
Det skal nok gå alt sammen... ny trailer og nyt kørekort....<br />
<br />
Føj det er lækkert .....<br />
<br />
Gad vide om det koster et klip i kørekortet når man kører hjem med den største laks::::::<br />
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026377
af
Jan@<br />
<br />
I forbindelse med mit arbejde kender jeg en smule til det. Og jeg ved, at politiet ikke på nuværende tidspunkt har fået registreret mobiltelefoner, som kan bruges til kontrol af lyst/fritidsfisketegn. Måske de får åbnet nogle telefoner til denne begivenhed.. Det er jo en mulighed. Men uden, får de ihvertfald et problem. og så kan de da også lige lave lidt kontrol på erhvervsfiskeriet med det samme og aflaste fiskerikontrollen lidt.<br />
<br />
Jeg kom lige i samme forbindelse til, at tænke på hvordan i tjekker fisketegn. Jeg kan se i reglerne, at ved alle præmiefisk, skal man kunne fremvise gyldigt fisketegn. <br />
Men hvad gør i hvis man kommer med et plastickort, hvor datoen er udløbet og personen har indbetalt fiskeplejebidrag. (som der så flot hedder) Har i mulighed for, at lave denne kontrol?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026375
af
Hvorfor så ophidset. Sidder der nogle rundt om der er bange for at blive kontrolleret. Politiet giver jer en chance for at få bragt orden i tingene, eller blive væk.
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026374
af Jan Jørgensen
Hej igen<br />
<br />
Tro mig.<br />
<br />
TV 2/Bornholm har ikke lavet aprilsnar. Og vi ville heller aldrig gøre det i en officiel mail på tre sprog til deltagerne. De informationer vi sender ud skal være troværdige, ellers opstår der bare forvirring om regler og arrangement. <br />
<br />
De bedste hilsner<br />
<br />
Jan Jørgensen,<br />
TV 2/Bornholm
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026371
af
Jamen så ka de jo også lige veje os alle sammen med det samme de røvhuller!!!!!!!!!!<br />
<br />
Staten mangler jo nok lidt penge i kassen<br />
<br />
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...