-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...
Politiet c...
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026370
af Jan Jørgensen
Hej <br />
<br />
Jeg kan faktisk ikke svare på dit spørgsmål. Ikke fordi jeg ikke vil men af uvidenhed. Men hvorfor skulle politiet ikke kunne gøre det samme som fiskerikontrollen?<br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026369
af
Hej Jan.<br />
Jeg er lige lidt nysgerig.<br />
Hvordan vil politiet kontrollere fisketegn rent praktisk?<br />
Mange har et fisketegn i plastik som ikke bliver fornyet hvert år, selvom selve fisketegnet er fornyet. På mit kort står der 2005. "der er blevet betalt hvert år"
Jeg ved, at fiskerikontrollen kan tjecke om der er betalt, ud fra fisketegnenummeret. De sender bare en sms med nummeret og får kort tid efter oplysninger tilbage.<br />
Men jeg tror da ikke politiet har den mulighed..
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026366
af Jan Jørgensen
Hej Claus<br />
<br />
Midt på eftermiddagen sendte vi denne mail ud til alle skippere:<br />
<br />
Kære alle deltagere <br />
<br />
Bornholms Politi vil gennemføre kontrol af deltagerne i Trolling Master Bornholm 2008. <br />
<br />
Politiet vil kontrollere spiritussejlads, sikkerhedsudstyr, speedbådscertifikater og fisketegn. De vil være på vandet i en båd. <br />
<br />
For så vidt angår speedbådscertifikat så er det kun et krav til danske deltagere, idet det er et specielt dansk lovgivningskrav. <br />
<br />
Før I spørger undrende til, hvorfor vi ved det, så er det ikke, fordi vi har indsigt i hemmelige politi-operationer. Denne er offentlig på forhånd, fordi der er tale om en forebyggende indsats. Det er på linje med, når det bliver offentliggjort, at der f.eks. er særlig spiritus-kontrol på vejene. <br />
<br />
Dommerkomiteen har bedt om et møde med den ansvarlige i politiet, så vi kan forklare dem, hvordan trolling foregår, så I ikke risikere at få jeres grej sejlet ned på grund af udvidenhed hos politiet. <br />
<br />
Lige nu har vi 247 deltagende både. Sidste frist for tilmelding er den 13. april. Husk også at købe billetter til brunch. Der er nu 312, der deltager i brunch en morgen. Det er meget bacon, der skal steges! <br />
<br />
Med venlig hilsen Jan Jørgensen,TV 2/Bornholm <br />
<br />
<br />
Politiet har efterfølgende bekræftet et møde i næste uge. Så nej det er ikke en and. <br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan Jørgensen<br />
TV 2/Bornholm
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-