-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Politiet c...
Politiet c...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 8 måneder siden #1036529
af
hvis de kommer håber jeg at de varmer deres motore op langt væk fra os.
sidste år havde vi deres rygende 2 takster liggende lige ved siden af.
Og efter påtale blev vi sjovt nok osse en af de første både der fik "besøg"
håber de er blevet bedre til at lægge til op ad en anden båd,
vi blev nærmest på sejlet.
))
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 8 måneder siden #1036527
af
Lige på nær det med gulplade biler skal de være meget velkommen... Syntes faktisk det er oki at de tjekker op på sikkerheden.. Vi skal jo ikke glemme at reglerne ikke er indført for at drille os men faktisk for at sørge for VORES sikkerhed
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 8 måneder siden #1036526
af Jan Jørgensen
Hej
SKAT var på Tejn Havn og noterede gulpladebiler, der efterfølgende blev kontrolleret med hensyn til, om de var indregistreret til privat kørsel. De var grundige, og min egen kom også på listen (Og den er momset og indregistreret til privat kørsel).
Når det gælder vejning, så ved jeg det faktisk ikke. Vi så ikke noget til det på havnen.
På havet kontrollerede de bla. spiritussejlads og speedbådskørekort (danske både).
Sidste år varslede de jo kontrollen til søs, fordi der var tale om en præventiv indsats. Vi har ikke hørt noget endnu i år. Dermed være ikke sagt, at de ikke kommer.
vh
Jan Jørgensen,
TV 2/Bornholm
-
Martin Rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 11
-
-
15 år 8 måneder siden #1036523
af Martin Rasmussen
Hej
Hvad blev der så kontrolleret ved Trolling Master 2008?
Blev gulpladebilerne kontrolleret?
Blev Traileren vejet?
Og som jeg kan se på billedet blev enkelte både kontrolleret, men det ser da ud til at de er flinke til at undgå stængerne..
Mvh Martin
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
16 år 7 måneder siden #1026675
af
Bare lige en hurtig kommentar til alle de bekymrede.<br />
<br />
Politiet kan KUN checke for speedbådskørekort, promillesejlads og redningsveste (og fisketegn - som normalt ikke er politiets gesjæft), når båden er i søen.<br />
<br />
Det med nødblus, signalpistoler/signalblus og andet sikkerhedsudstyr - det er ikke et lovkrav, men et krav fra TV2 Bornholm konkurrenceledelse i f.m. denne trollingkonkurrence.<br />
Derfor SKAL man altså have det ombord for at kunne deltage i konkurrencen, men politiet checker det ikke - og der står intet om antallet eller om farverne i reglerne fra TV2 side af - der står kun flertal 'raketter' og nødblus.<br />
<br />
Men vi har jo alle check på sagerne - så det bliver skønt at møde politiet med god samvittighed, for en gang skyld...<br />
<br />
Ses på Bornholm - mvh båden PISCATOR
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
16 år 7 måneder siden #1026457
af Jan Jørgensen
Kære Alle<br />
<br />
Jeg er skal ikke udnævne mig til fisketegnsekspert. MEN det er faktisk rigtigt, hvad der bliver skrevet i et andet indlæg. Kontrollen har et system, der gør, at de kan sende en SMS til et bestemt nummer. SMS indeholder det nummer, som står på plastikkortet. Nogle øjeblikke senere kommer der så en bekræftigelse på, at man har betalt.<br />
<br />
<br />
vh<br />
<br />
Jan Jørgensen,<br />
Direktør,<br />
TV 2/Bornholm,
-
Forum
-
Hovedforum