Hvor handl...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012857 af
Besvaret af på emne Hvor handl...
JO. De ligger såmænd i mine fortrukne links og jeg har da også siddet og savlet over alle de rare ting de har. Det har jeg også på andre sider men her synes jeg udvalget virker større og mere præsentabelt. Desværre er det meget meget sjældent jeg er på de kanter men næste gang jer er "over there" (jylland hvis nogen skulle væree i tvivl) Så tror jeg sørme jeg laver et forsvindingsnummer fra familen og smutter til Herning. :) Puha det kommer nok til at koste det meste af min årsindtægt at lave sådan en tur. :) :P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012856 af
Hej Ulrik.<br />
<br />
Her er lige linket til Herning Trailer og både. www.htbsunds.dk/

<br />
Han har et stort udvalg. Da jeg var deroppe, for 14 dage siden, brugte jeg 1,5 time deroppe. Absolut et besøg værd hvis du kommer på de kanter.<br />
<br />
Hjemmesiden har et bredt udvalg, men er du i tvivl, eller har et specifikt spørgsmål, kan du altid ringe til ham, han ved hvad han taler om. (han fisker selv)<br />
<br />
Priserne ligner de øvrige forhandleres priser, men det er muligt at handle med ham.<br />
<br />
Derudover har han et godt udvalg i udstyr, (beslag, propellere, instrumenter, badestiger, antenner o.s.v.)

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012817 af
Delvis enig i Lars´s indlæg! Hvis de kan matche andres priser, så ja, men er de meget dyrere, så nej! Her snakker vi ikke om 10 - 20,- kr på et hjul til 1000,- men tag nu foreksempel Ambassadeur 7000 BG som her op til jul var på bud til 499,- Skulle jeg så købe det til 1499,- hos en forhandler bare fordi han er sponsor? Havde han ku sælge det til 599,- så var det værd at overveje! Men ellers, hvis sponsorerne kan matche andres priser, så skal man da støtte dem, når de støtter os! MVH Frank

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012813 af
Hejsa alle<br />
<br />
jeg mener at alt ens fiskegrej, skal købes hos klubbernes sponsorer/annoncører, det er dem vi skal STØTTE, og ikke alle mulige andre.<br />
HUSK UDEN VORES SPONSORER/ANNONCØR, VIL KLUBBERNE IKKE VÆRE DET, DE ER IDAG.<br />
<br />
Lars TDII

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012803 af
Sorry glemte lige linket.<br />
shop.ballerupfiskemagasin.dk/

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012802 af
Butikken i ballerup har også en internet shop.<br />
men min mening er at det kan betale sig at shoppe<br />
rundt på nettet evt. slå sig sammen med andre og købe stort ind.

Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer