Hvor handl...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012770 af
Besvaret af på emne Hvor handl...
Det er præcis min pointe. Derfor kan man ligesågodt spørge til andres erfaringer med de enkelte butikker inden man stikker af med omkring 150 km foran sig. <br />
Og så må jeg sige at jeg er temmeligt skuffet over Tempo bådes hjemmeside og udvalg på denne. Alt det alm. grej står som udsolgt og har gjort det lææænge. Jeg fandt siden første gang for 4-5 måneder siden og intet har ændret sig siden da. Det virker næsten som om de ikke vil sælge eller er interreseret i at præsentere deres udvalg. Jeg skal med det samme sige at jeg endnu ikke har været i butikken så jeg ved ikke hvordan deres udvalg er der. <br />
Jeg synes da ellers at mene at der er temmeligt mange der efterhånden dyrker småbådsfiskeri/trolling og så findes der kun det begrænsede udvalg af butikker som duer til noget? Noget skuffende må jeg erkende, men trolling er måske ikke slået så meget igennem som jeg gik og troede. <br />
Og så kan jeg ikke andet end undres over priserne. Der er ingen konkurrence imellem butikkerne. Alt koster præcis det samme alle steder.. Også selvom der er tilbud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012765 af
Hej Ulrik<br />
Jeg kan godt følge dig i dit spørgsmål. Jeg bor selv i Helsingør og vil da gerne køre lidt, for at se på et stort udvalg og få god betjening. Desværre synes jeg tit at man kan blive skuffet. På diverse hjemmesider ser det flot ud, men når man ankommer lever det ikke altid op til forventningerne. Kørte til Tempo Både i weekenden. En tur på næsten en time. Da man så begynder at spørge, får man at vide at man skal komme en hverdag hvis man skal have hjælp vedr. fiskegrej. På deres hjemmeside har de både Coolman og Iglo kølebokse. Da jeg spurgte til at se på dem, får jeg at vide at de kun har Iglo???? Dette er ikke et surt opstød, men jeg synes at god betjening hører til hvis man skal investere til sin elskede hobby.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012764 af
Tak tak. Jeg har som sådan ikke noget mod køreturen, jeg har bare bare noget mod en forgæves køretur. Det er derfor jeg gerne ville kunne tjekke deres sortiment på nettet. Jeg kan som sagt godt lide at have det i hånden jeg køber. <br />
Men tak endnu engang

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012763 af
Ring til Intergrej eller tjek deres hjemmeside www.intergrej.dk er som banner i højre side. Michael som har web butikken har en god viden omkring Trollng og kan give dig al den vejledning du har brug for, samtidig kan du spare køreture ved at bestille grejet via nettet.

<br />
Knæk og Bræk!

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012753 af
hej ulrik<br />
<br />
ja tag ind til ballerup, og husk at sige at du kommer fra klubben, så plejer de at være til at handle med.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012743 af
Tak for det allesammen. Herning baadcenter havde jeg godt kigget lidt på. Er der nogen af jer der ved om de handler over nettet eller pr. efterkrav. Ellers var det nogenlunde de butikker jeg havde regnet med ville dukke op. Måske lige på nær ballerup fiskemagasin. Men det kunne være man også skulle aflægge dem et besøg når man nu alligevel er i området.

Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer