Hvor handl...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012721 af
Besvaret af på emne Hvor handl...
Hej Ulrik!<br />
<br />
prøv linket tempobaade i højre side (annoncer) de har et kæmpe udvalg og de har<br />
også net butik.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012720 af
Jeg skulle måske have formuleret mig bedre. <br />
Det er jo ikke alle butikker der sælger decideret trollinggrej. <br />
Vi har 3 grejforretninger i Næstved og jo de har LIDT trollinggrej, men det er absolut ikke noget man gør ret meget i og efter gentagne gange at have søgt vejledning hos dem uden at kunne få det (de aner simpelthen ikke noget om det) må jeg gå andre veje. <br />
Derfor tænkte jeg: Der må være et par butikker som folk benytter sig mere af end andre. God service, god vejledning og godt udvalg kunne være noget som gør at folk flokkes til netop én butik, så hvorfor ikke følge strømmen.<br />
Jeg har selvfølgelig selv fundet en række butikker på nettet, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke butikker i bruger og så se om de dukker op på den liste som jeg selv har skrevet ned af mulige butikker. Også for at spare mig en skuffende tur på knap 100km hver vej for at komme til en butik kun for at finde ud af at de intet har.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012718 af
Her Ulrik.<br />
Sådan et spørgsmål vil sikkert give lige så mange svar som der er medlemmer. Jeg handler i Hvidovre Sport ( hvor jeg får en super service) og hos Per fra vestsjællands Marineservice (m hvor jeg også får en super service).

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1187021 af
Hvor handl... blev oprettet af
Hvor handler i som regel når i køber udstyr til trolling? Hjul, stænger, endegrej osv. Er der en butik i helt klart kan anbefale? Evt. gerne en netbutik men ikke et krav.

Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer