Hvor handl...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012795 af
Besvaret af på emne Hvor handl...
Noteret. Jeg har nu ikke noget imod at betale prisen, men man siger jo ikke nej til at spare vel ;) <br />
Jeg tror lieg jeg skal have aflagt den butik et besæg i nær fremtid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012793 af
Hej Ulrik . Køb dit fiskegrej hos Ballerup sport , de er altid ca 20 % billigere end de andre . Jeg har handlet hos dem allesammen , men Ballerup sport er bare billigst og bedst . Det gælder alt fiskegrej . <br />
<br />
hilsem Michael holme<br />
Team Ølstykke

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012787 af
Hej Michael<br />
Jeg synes også det er fint at du skriver. No bad feelings fra mig, jeg kommer en hverdag og kigger/køber. Selvfølgelig skal du da også holde weekend/fiske engang imellem.

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012778 af
Godtaget. Rart at høre fra butikken selv. Det var nu heller ikke for at grisse butikken på nogen måde og jeg godtager fuldt ud svaret. Den blev nævnt et par gange, jeg havde noget jeg undrede mig over og har nu fået afkræftet det. Tak. <br />
<br />

• Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012777 af
Har lige kikket lidt på hvad i har skrevet<br />
Til Ulrik kan jeg kun sige at du ikke har kikket godt nok.<br />
Der kommer hele tiden nye vare der er blandt andet lige kommet Break Point som er nyt<br />
Jeg kan ikke side og skrive alt hvad der er kommet men nye ting kommer der hele tiden.<br />
Hvad angår de ting der er udsolgt ja så er det ikke nemt , for ca. 90 % af de vare vi har er noget vi tager hjem fra USA og det er ikke noget man bare tager hjem , hvis prisen skal holdes lidt nede så skal der tages stort hjem.<br />
Hvis du skal bruge et tilbud på et eller andet så er du altid velkommen til at kikke ind eller ringe til mig så finder vi jo nok ud af et eller andet .<br />
Til Felix kan jeg kun beklage at du ikke kunne få hjælp , jeg ved godt at dem der er i butikken Lørdag og Søndag ikke ved så meget om fiskeri men jeg skal have lidt fri en gang i mellem<br />
Hvis du skal bruge lidt hjælp så er i altid velkommen til at ringe til mig på 40446965 så skal jeg hjælpe alt jeg kan.<br />
Håber at dette svar kan hjælpe lidt<br />
Hilsen<br />
Michael Johansen<br />
Tempo Både<br />

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
17 år 10 måneder siden #1012772 af
Hej Ulrik<br />
jeg bruger tempo både meget, og jeg syntes deres udvalg er rigtig godt, men som der blev skrevet i det andet indlæg, er rigtigt at hvis man har en masse spørgsmål ang fiskeri, så er det bedst at tage derned en hverdag og spørge efter michael, han er selv en garvet trollingfisker og ved hvad han snakker om.<br />

Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer