FISKERI I ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008395 af
Besvaret af på emne FISKERI I ...
15 kgs grænsen er lavet fordi der er en del folk som ikke kan begrænse sig og flere af disse blev stoppet og det kom op i medierne. Men jeg forstår så ikke hvordan det skal beskytte fiskebestanden mod overfisking når der ligger de onde trawlere, med frysekapasiteter på mange ton filet i timen, på lur ret udenfor 12 nm grænsen.. Men Norge tænker vel-at man er sig selv nærmest. Mht økonomien er lønningerne højere, skatten lavere, så netto har man det samme til bådting(;-)) som i dk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008391 af
mængden af Fillet<br>
<br>
Ja hvad kunen man ellers forvente af forbuds landet NORGE. ;-)<br>
Det kan godt være der er flot natur og flinke mennesker. Men plads til at være menneske er der ikke deroppe ;-). Nu er jeg desværre ryger, lystfisker med hang til mere end 15 kg fillet, hang til at køre 90 istedet for 80 og har en naturlig indbygget antipati mod betalingsveje ;-). <br>
Norge har 1500 milliarder i deres oliefond og pengene fortsætter med at rulle ind. Så alle de skyhøje afgifter og adfærdsregulernde love er mig komplet uforstående. Når jeg snakker med nordmænd i forbindelse med mit job, kan de heller ikke forstå de skal have alle de regler og afgifter.<br>
så hvad der lige foregår er mig komplet uforstående.<br>
<br>
mvh<br>
Manden der ikke bryder sig om norge pga. Fartbøde, Pbøde, dyre cigaretter og 15 kg`s fillet begrænsning ;-)<br>
<br>
Quicksilver/Brian<br>
FTK,JSK,TFAGN

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008390 af
Et lille tillæg til Per's sidste indlæg, jeg få meldinger fra 6 mand som tager afsted til Saltstrømmen på Torsdag, De har været deroppe flere gange, så det skal blive spændende at se hvad de fanger deroppe..<br>
Flot kat Peter.. Lidt heldig måske.. :-)

• Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008359 af
Sten med resultatet af halvanden times Trolling i Misvær.......
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008358 af
Søren med turens største Torsk..... 13 kg
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 5 måneder siden #1008355 af
Glenn med Kat på 7,7 kg.....
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.200 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer