hej der<br>
<br>
Jeg må nok erkende Norge ikke passer til min mentalitet, selvom jeg gerne vil fiske både Saltstrømmen og Røst.<br>
Nu har jeg mest bevæget mig Oslo området og det er ikke en positiv mental oplevelse.<br>
Dog har jeg 2 gange krydset Norge i kassebilen, Fra Bergen til Oslo. Der oppe på toppen af indlandsfjeldet midt i al sneen, kunne jeg fornemme lidt af den samme frihed som når jeg er i Sverige. <br>
Jeg har så funderet lidt på om det er fordi man bare skal længere nordpå i Norge for at tingene bliver lidt mere JYSKE, f.eks saltstrømmen. Deroppe hersker der måske lidt mere "klondike" stemning og mindre regelrette normer end sydpå i Norge, i og nær storbyerne.<br>
<br>
Ikke fordi jeg partout vil have mere end 15 kg fillet med hjem, men jeg vil sq selv have valget
<br>
I princippet har jeg heller ikke noget imod at betale 66 kr for en pakke smøger, hvis jeg vidste pengene feks. gik til kræftramte børn eller enlig mødre. Men at give 66 kr for en pakke smøger fordi regeringen ønsker at "adfærds regulere" mig, ja den hopper jeg ikke på
<br>
<br>
mvh<br>
<br>
Brian/Quivksilver<br>
FTK,JSK,TFAGN