FISKERI I ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008270 af
Besvaret af på emne FISKERI I ...
Det er ikke kun i Misvær det sker, jeg har nu været med til at få flynder 4 andre steder.. Der er jo så mange muligheder når man er der..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008266 af
hej alle jer der var i norge<br>
de flyndre i fangede, blev de alle fangede i misvær fjorden?<br>
jeg skal selv derop om 4 uger, så det ville jo være rart med nogle gode fif angående pladser, da en flynder står højt på ønskeseddelen....

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008262 af
Hej alla danskar. Här kommer en rapport från den svenska sidan. Fisket är på topp på Söröya just nu. De senaste dagarna har man fått hälleflundror på 47 kg, 46,3kg och 20,88kg + många mindre. Man har också tappat många flundror. Minst två i jättestorlek, den ena efter 45 min kamp. Förrutom detta så fångas det massor av 10+ torsk (största 20,7 kg) och igår kom det upp en havskatt på 10,3 kg.<br>
Jag längtar redan till sommarens resa.<br>
<br>
Skitfiske! <br>
MVH Anders i Team Lilla My

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008244 af
ja der er gang i den med flynder, nogen fanger bare flere end andre ;-) men han bruger hvist nok mere tid på det end et par aftener eller 3<br>
<br>
<br>
www.wildwater.se/freport/report_last.php...ost.xml&lang=swedish

• Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 6 måneder siden #1008219 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne FISKERI I ...
Hej Per, Den Var STOR. Glæder mig til at læse historien!! Mvh THOR

• Gæst
  • Gæst
18 år 6 måneder siden #1008215 af
ja så for ikke flere billeder for de bliver alle sammen lagt under billeder når vi får de sidste fra jyderne. men som i kan se er der på nogle af billederne er der både kold,varmt, snestorm og høj solskin. fiskeiet stod ikke helt mål med hvad jeg haved håbet på men alting er ligesom blevet skubbet pga den kolde vinter, men jeg fik hvad jeg kom for og den vil jeg sent glemme specialt figth og landningen som vi har på video fra min 13 kilo flynder. vi fanged 11 flynder 6 havkatte 6 kuller 1 lubbe 2 brosme af dem der lige er værd at nævne og så var der et hav af små sej og torsk. hvore svenske flynder har fanged 32 på 2 uger i misvær.(se evt. wild waters hjemmeside) der vil komme til at stå meget mere i næste klubblad.<br>
mvh per lassen
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.229 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer