-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
FISKERI I ...
FISKERI I ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 4 måneder siden #1009170
af
I Dag var vi på Misvær hele dagen, der skete ikke rigtig noget i meget lang tid, men så pludselig var der endelig bid på Gitte`s stang. Efter en kort fight, uden den store modstand, dukkede er flynder på 6,5 kilo op. Jublen var stor hos nogle, Bjarne sagde, at nu kom jeg ikke med mere!!!!!Mens han surmulede, riggede vi til igen og 10 min. efter var der bid igen. Denne gang heldigvis på Bjarnes grej, der var mere fight, men endelig dukkede en krabat på 6,5 kilo op. Så blev sorg vendt til glæde og humøret i båden, var atter i top.<br>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 4 måneder siden #1009153
af
Tore, sejltiden er beregnet til ca. 2 timer (~40nm). Men der er et par pladser som vi muligvis prøver af på vejen. Så jeg ved ikke helt hvornår vi kommer. Men det tager vi pr tlf/mail. dbh k
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 4 måneder siden #1009152
af
Først et tillykke med de fine fisk til folkene i Strømmen. Tore, vi har booket et skur til at crash'e i. Både Michael (P) og jeg glæder os vann(øy)vittigt til nogle forhåbentlig oplevelsesrige dage og hyggelige stunder med jer. Der er ikke mange uger igen...<br>
dbfh kim
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 4 måneder siden #1009149
af
Gitte og Per med dagens flyndere( de findes nok i større udgave!!)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 4 måneder siden #1009148
af
En lille hilsen fra Norge. I går var vi i Misværfjorden hele dagen, hvor vi ville prøve at få nogle helleflyndere. Det startede også fint, 10 min. efter vi havde sat grejet, fik Gitte en lille flynder på 1 kilo. Så optimismen steg!! En time senere fik Per en på 2 kilo og 63 cm. Så skete der ikke så meget i lang tid, vi havde nogle bid, men de valgte at blive i vandet.Endelig havde Bjarne noget på krogen, som blev siddende, det var en torsk på 10,5 kilo.Så skete der ikke mere der og vi sejlede tilbage til Strømmen, hvor vi legede lidt med nogle småsej og nogle strømhvirvler. I dag er der solskin og dejligt vejr og vi tager ud om lidt. Hilsen Team Minnie
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
FISKERI I ...
Tid til at oprette siden: 0.199 sekunder