Stortorsk ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005868 af
Besvaret af på emne Stortorsk ...
En annan sommarbild nere från Ven. Står en smal bula på toppen på 31m. Vi kom nog i utkanten av den så jag vände tillbaka på lite annan kurs och fann då en stor bula 3m över botten. Vi släppte i den och fick två fiskar med upp.<br>
<br>
Är inte helt nöjd med mitt ekolod. Det är svårt att särskilja små bulor från botten. De ser ofta ut som små toppar istället. Lodet är nu sönder (vi använder ett lånat lod) så jag ska skaffa ett nytt. Funderar på ett JRC FF50.<br>
<br>
Jan och Peder> Vad för lod är det ni har?
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005867 af
Herligt at man endelig kan finde aktuelle fiskerapporter, og så fra saltvand!<br>
Jeg har været på et par ture med havstrygeren fornylig, check lige billedet af den gæve skipper. Der var desværre ikke meget at skrive hjem om, kun pæne torsk i mellemklassen, men de er da også gode nok.<br>
Men i morgen går det løs, hvis der ellers er plads på en af bådene, så jeg vender frygteligt tilbage.<br>
Egon
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005866 af
En bild nere från kanten norr om Fredagsknallen på sommaren. 3m bula som trycker hårt på bottnen. Vi fick tre fiskar i detta släpp.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005863 af
Prøver igen
Bilag:

Mere
18 år 9 måneder siden #1005862 af Jan Schmidt
Besvaret af Jan Schmidt på emne Stortorsk ...
Fint billede Mia viser af torske bule. Jeg tror vi er mange der gerne vil se hvad andre ser på deres ekko-lod.<br>
Her er et fra noget lavere vand, hvor man kan se min pirk hoppe lige i hovede<br>
på nogle store torsk.<br>

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005861 af
Det lyder som der sket lidt derude idag. Vi var også ude, men vendte om da vi nåede M4, da vi ikke synes det var videre hyggeligt og forsvarligt med knap 100 m sigt pga tågen. Prøvede igen efter 1,5 times pause ved havnen, men droppede det. ØV og så på en fri dag

Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer