Stortorsk ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005938 af
Besvaret af på emne Stortorsk ...
Hejsa, har lige et spørgsmål ang. rampen i helsingør nordhavn. Jeg kan se på havnens hjemmeside at det koster 90 kr at benytte rampen, men der bliver ikke omtalt nogen nøgle, og under kommentarer i dette indlæg er der flere der har mistet nøgler til rampen, hvordan hænger det sammen?<br>
Mvh Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005936 af
Hej... Det blev til 3 ikke kæmpe store Torsk i området omkring Trapperne og Nord over. Vi prøver igen imorgen.<br>
"ARGUS"

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005931 af
Gøjsen er i havn efter en god dag på Sundet. Vejret var perfekt med sol fra oven det meste af dagen. Fisk var der også. Det blev til 13stk fordelt ligeligt til Sidny, Mogens, Gilder og Svanberg. Fine fisk mellem 3 og 8.4 samt en enkelt på 13.5kg På gensyn Søndag.
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005921 af
billederne neden for er fra en af pumba`s gode dage i denne uge :-P

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005912 af
2 galde ungdomsskole elever fra Ballerup og Gladsaxe med deres målere. 4 af fiskene er over, men en på 9 kg. er jo stadig en superflot fisk!!! Ja I har jo nok gættet hvorfor jeg ikke er med på billedet
Bilag:

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005911 af
2 galde ungdomsskole elever fra Ballerup og Gladsaxe med deres målere. 4 af fiskene er over, men en på 9 kg. er jo stadig en superflot fisk!!! Ja I har jo nok gættet hvorfor jeg ikke er med på billedet
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer