-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Stortorsk ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005938
af
Hejsa, har lige et spørgsmål ang. rampen i helsingør nordhavn. Jeg kan se på havnens hjemmeside at det koster 90 kr at benytte rampen, men der bliver ikke omtalt nogen nøgle, og under kommentarer i dette indlæg er der flere der har mistet nøgler til rampen, hvordan hænger det sammen?<br>
Mvh Jan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005936
af
Hej... Det blev til 3 ikke kæmpe store Torsk i området omkring Trapperne og Nord over. Vi prøver igen imorgen.<br>
"ARGUS"
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005931
af
Gøjsen er i havn efter en god dag på Sundet. Vejret var perfekt med sol fra oven det meste af dagen. Fisk var der også. Det blev til 13stk fordelt ligeligt til Sidny, Mogens, Gilder og Svanberg. Fine fisk mellem 3 og 8.4 samt en enkelt på 13.5kg På gensyn Søndag.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005921
af
billederne neden for er fra en af pumba`s gode dage i denne uge
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005912
af
2 galde ungdomsskole elever fra Ballerup og Gladsaxe med deres målere. 4 af fiskene er over, men en på 9 kg. er jo stadig en superflot fisk!!! Ja I har jo nok gættet hvorfor jeg ikke er med på billedet
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 9 måneder siden #1005911
af
2 galde ungdomsskole elever fra Ballerup og Gladsaxe med deres målere. 4 af fiskene er over, men en på 9 kg. er jo stadig en superflot fisk!!! Ja I har jo nok gættet hvorfor jeg ikke er med på billedet
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder