-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Stortorsk ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006016
af
Så var man på fest igår och kom ut sent idag och ingen ville följa med så jag gick ut alldeles själv. Dåliga beslut båda två skulle det visa sig!!! Kom ut på vattnet vid 10-tiden när det var rena huggsexan. Fick snabbt ett par fiskar med en på 10,4kg och sedan ringde jag farsan och Göran som kom ned och blev hämtade i hamnen. Innan dess hann jag med att tappa en riktigt stor fisk. När vi var på vattnet igen så hade fisket slöat till sig. Vi fick ett par mellanfiskar till men nu jag fick inte det att fungera i den kraftiga bottenfloden. Det gick bra på förmiddagen men inte sen. Blir aldrig klok på bulefisket. Synd man inte var ute med full styrka på morgonen, då hade vi nog haft några till...<br>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006009
af
Ja så er den weekend gået, og vi må konstatere at den er gået bedre for nogen end andre. vi fik kun 5 torsk idag med størst på 7,7 kg til brutus og grunden til at jeg skriver kun, er at der var virkelig mange fisk og så er det fustrende at de andre fanger mange og så tilmed store. grunden til at jeg ikke rammer skal jeg være usagt men jeg kan trøste mig med at hubert også syndes det var svært
hubert fik idag 24 torsk med 6 over størst på 18,7 kg. Christoffer (pumba) fik også godt med torsk det blev til 19 torsk med 6 over med størst på 16,3 kg og 15,6 kg. Manden i dress båden med bjørne huen fik 4 over og Henrik i salmo med overbygning fik også godt med fisk og ja så er der de andre ;-P. salty fik igen idag en over på 16 kg så det må siges at de har haft en forrygene weekend.<br>
<br>
på billed ser i Hubert med sin 18,7 kg og på det næste billed kommer pumbas gaster med de to største for idag.<br>
<br>
<br>
Grislingen er på sundet igen i weekenden<br>
<br>
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1006007
af
Idag var det ju lite "gang i fiskeriet"
Vi fick två målare idag : 16,5-11 kg, plus 10 fina mellanfiskar. Såg att "Hubert" och Gismoe hade varsin stor fisk...Nån som vet vikten?<br>
<br>
<br>
Skit fiske!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005979
af
Vi havde Smolten på vandet for første gang denne vinter lørdag den 4. feb. Det gav ikke det store udbytte, det var ikke de store buler vi så, men det blev til en enkelt Til Torben på 5,5 kg. + en mistet.<br>
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Tid til at oprette siden: 0.201 sekunder