-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Stortorsk ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005961
af
Hubert blev idag lønnet for sin toldmodighed med ca. 15 torsk med størst på 11,4 kg
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005958
af
Hej alle<br>
<br>
HJÆLP!!!<br>
<br>
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde fotos af de nye Lowrance radar dromer???<br>
<br>
Hilsen Jørgen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005957
af
Hej det er rigtigt at rampen er stejl i Helsingør men der er et el-spil man kan benytte, hvis ikke bilen er fulgt med størrelsen på båden, det virker fint og wirren blev skiftet i efteråret så ingen problemer der.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005956
af
Hej.... Vedr. Helsingør Havn.<br>
Jeg har nu selv prøvet denne og kan oplyse jeg ikke betalte depositum men kr. 90 for 1 en dag og nøglen kommes i en postkasse efter brug ved Havnekontoret.De er meget flinke og hjælpsome. Kommer man før 8.00 kan man leje nøglen i Havneprovianten fra kl.7 til samme pris. Jeg syntes ikke at det er verdens bedste Rampe og den ER stejl, Stor båd lille bil er nok ikke den bedste kombination. Men jeg kender ikke noget alternativ i området lige nu.<br>
Hilsen "ARGUS"
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
18 år 8 måneder siden #1005951
af
ja det blev en kort dag for grislingen idag, men det var heldigvis noget vi selv valgte
der var simpelhen ikke noget at lode ved bunden men der var delvis masser oppe i vandet men det er lidt svært at få ram på med en 550g pirk. overflade strømmen løb ca.2,5 mil nord og understrømmen løb vel 3-4 mil nord, så hvergang du stopped på en nullermand var den væk med understrømmen. Derfor valgte vi at bruge resten af dagen på familiepleje
men vi er i havnen igen imorgen kl. 0700
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Stortorsk ...
Tid til at oprette siden: 0.204 sekunder