Ja en dag der skulle ende super godt, endt med 4 timers rep. på båden. Dagen startet fint med fisk i første stop og vi var igen alene, men det skulle visse sig at blive meget svære end som så. vi var alene det meste af formiddagen med så dukkede Joe op og så skal jeg love for at der blev givet en lektion i bulefiskeri, jeg vil skyde på at han inden for en time havde 15-20 torsk med 2 over, så det slukkede lidt for humøret. få timer efter knækkede gas kablet og så var vi for alvor sat ud af det spil ;-(<br>
Efter lidt ord veksling blev jeg tilbudt af både søren ”cille” og Neptun at blive trukket i havn, det blev Neptun der tog læsset, for han mente at Søren havde kørt mange km. For at fiske så skulle han jo også fiske
Stor tak til team Neptun for hjælpen i havnen , for jeg skaffede straks 2 nye kabler og fik biksede dem på uden at tage båden op af vandet, og det var møg svært uden at tabe noget i vandet, men det lykkes i fælles hjælp at få grislingen kamp klar igen.<br>
<br>
Det blev dog til 7 torsk inden vi måtte til tælling med den største på 4,5 kg<br>