Stortorsk ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005825 af
Besvaret af på emne Stortorsk ...
Team Eriksen var også på sundet idag, det blev til 10 torsk i blandet størrelse op til 8,1 kg. Godt at høre at du hurtigt blev klar igen per. Til gengæld synes jeg det er trist at se det flød med torske skeletter inde ved slæbestedet, det tror jeg sku ikke havnefogden sætter pris på...<br>
Knæk og bræk til jer der skal på havet imorgen<br>
<br>
Hilsen Brian

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005824 af
Salty skal sejle både mandag og tirsdag og der er pladser begge dage. Ring på 22115100 hvis det har interresse. 100 % buleture.<br>
<br>
Filip Faurholm "SALTY"<br>
<br>

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005823 af
Ja en dag der skulle ende super godt, endt med 4 timers rep. på båden. Dagen startet fint med fisk i første stop og vi var igen alene, men det skulle visse sig at blive meget svære end som så. vi var alene det meste af formiddagen med så dukkede Joe op og så skal jeg love for at der blev givet en lektion i bulefiskeri, jeg vil skyde på at han inden for en time havde 15-20 torsk med 2 over, så det slukkede lidt for humøret. få timer efter knækkede gas kablet og så var vi for alvor sat ud af det spil ;-(<br>
Efter lidt ord veksling blev jeg tilbudt af både søren ”cille” og Neptun at blive trukket i havn, det blev Neptun der tog læsset, for han mente at Søren havde kørt mange km. For at fiske så skulle han jo også fiske :-P Stor tak til team Neptun for hjælpen i havnen , for jeg skaffede straks 2 nye kabler og fik biksede dem på uden at tage båden op af vandet, og det var møg svært uden at tabe noget i vandet, men det lykkes i fælles hjælp at få grislingen kamp klar igen.<br>
<br>
Det blev dog til 7 torsk inden vi måtte til tælling med den største på 4,5 kg<br>
Bilag:

• Søren Seneca Nielsen
  • Søren Seneca Nielsen's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
18 år 9 måneder siden #1005822 af Søren Seneca Nielsen
Besvaret af Søren Seneca Nielsen på emne Stortorsk ...
så fik cille også hul på bylden fik 10 torsk op til 6 kg.. så vi prøver igen i morgen ses på vandet,

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005820 af
Kosten var på sundet idag med 3 mand ombord som fik 4 fisk med 1 måler 17,6 fanget af James Hansen.

• Gæst
  • Gæst
18 år 9 måneder siden #1005819 af
Så kommer Team Toftekær ind på sundet imorgen. Vi er i helsingør ved ca 8 tiden. Så nu skal der fanges torsk. Vi håber ikke at rampen er frosset til. Så nu må vi om vi fra Nysted kan være med jer storfangere.

Tid til at oprette siden: 0.217 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer