SSK på Bo...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048415 af
Besvaret af på emne SSK på Bo...
Rigtig god og inspirerende film. Jeg glæder mig allerede til turen næste år :o).
Derudover vil Team Janka gerne sige rigtig mange tak for en super tur sammen med ligesindede fra uge 15. Rent fangstmæssigt kunne det være bedre, men i forhold til sidste år blev det en ren succes :o). En havørred på 3 kg. (som nåede at give pokal i et døgn) og en laks på 5,2 kg. Begge fangster kom efter at jeg havde haft en konsulenttur med vores allesammens brøler Christoff :o).
Til slut en stor "tak for denne gang" til alle de folk der blev på Verona efter vi tog afsted. Desværre havde vi meget travlt, så jeg nåede ikke at sige farvel til nogen :o(. Ingen nævnt ingen glemt, men i ved selv hvem I er :o).
Knæk og Bræk til BTM.

Mvh. Team Janka

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 7 måneder siden #1048398 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne SSK på Bo...
Hej

Det var ganske vist dagen før, men de fleste var på havet, så tirsdagen gav op mod 100 laks, hvor den største var 16,6 kg. Vi havde også en båd med otte stænger ude, og SYV samtidige laks. Han fik dem alle ind.

Se med her:

www.tv2regionerne.dk/player.aspx?id=541036&r=8

Vh

Jan Jørgensen,
TV 2/Bornholm

Mere
14 år 7 måneder siden #1048337 af Peer Højdorff
Besvaret af Peer Højdorff på emne SSK på Bo...
Team SALMOKILLER siger tak for en dejlig uge og godt selskab. Knæk og bræk!

Mere
14 år 7 måneder siden #1048267 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne SSK på Bo...
Billede af Per Stengades flotte laks på ikke mindre end 14.25 kg

Mvh. Allan
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048265 af
Besvaret af på emne SSK på Bo...
Så er de store røde bøffer slugt og der skal skrives lidt om dagens fiskeri - igen har A-holdet slået til, der er idag landet 23 laks og 3 havørred med den største laks på 11,2 kg og den største havørred på 6,8 kg. det har idag blæst med op til 10 ms fra vest så hele fiskeriet har foregået ude på stablen og den forbudte, det skulle nok have været prøvet lidt før idet de jo begge ligger mindre end 3 mil fra Årsdale (der er 15-17 mil ud til spidsen af bakkerne.

I morgen kan vi igen komme på vandet men må blive på østkysten idet det igen blæser op til 11 ms. fra vest.

knæk og bræk
Tom

• Jens Grizzly Gøth
  • Jens Grizzly Gøth's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 7 måneder siden #1048256 af Jens Grizzly Gøth
Besvaret af Jens Grizzly Gøth på emne SSK på Bo...
Så er Grizzly båden pakket og klar til Bornholm. Gad vide om vores nye net er stort nok til de laks vi har tænkt os at fange.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.236 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer