SSK på Bo...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047764 af
Besvaret af på emne SSK på Bo...
Fotografen var lige et smut forbi køge til aften og fik et par billeder af top tunet laksedræbere. Detsværre havde de fleste valgt at møde tidligt så fik kun nogle få billeder-

Deres tur starter traditionen tro med at en vis hr ???? har problemer med lys på bil og trailer, så endelig er første hold godt afsted.

Knæk og Bræk til jer alle
Hilsen
Havkrydseren
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047760 af
Hej med jer svende knæk og bræk på jeres tur lidt info.

for dem som ikke tager med i bakkerne så er der muligheder for laks nord for davids banke og stenhullet samt plads nr 31 der er taget fisk her i løbet af dagene men ikke mange.
Vi glæder os til at læse om alle jeres fangster
TICA

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047756 af
Ønsker alle deltagerne en rigtig god påske og masser af flex på klingerne, fang nu en +25 den burde være der...

*KNÆK og BRÆK*

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047747 af
Team Larsø ønsker alle held og lykke med fangsterne, håber i må få rigtig mange gode fisk med hjem, men gem lidt til os andre. Vi kommer i uge 15 og 16, vi glæder os, til vi ses
Hilsen Jan Team Larsø

• Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 7 måneder siden #1047746 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne SSK på Bo...
Knæk og bræk til jer der tager til Øen i aften... Jeg glæder mig selv som et lille barn til næste Lørdag.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047745 af
Så er Team Janka også ved at være klar. Jeg venter dog en uge med at tage af sted.
Når man ser div. vejrudsigter, så ser det godt ud for hold 1. www.windfinder.com/forecast/hammer_odde# eller denne her www.dmi.dk/dmi/index/danmark/index/danma..._danmark.htm?by=3770 . Eneste dårlige dag er som jeg kan se det kun søndag, der er lagt i ovnen til en god gang fiskeri.
Knæk og bræk til hele uge 14, og må i få så mange fisk, at i levner en masse til os der kommer på næste lørdag.

Mvh. Team Janka.

Tid til at oprette siden: 0.257 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer