SSK på Bo...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048162 af
Besvaret af på emne SSK på Bo...
Jeg støder til jer onsdag..så skriv lige imorgen aften om jeres planer onsdag morgen ihenhold til vind osv....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048161 af
Så er dagen ved at være slut og idag er der endeligt kommet lidt fisk ind - idag har SR fishing igen slået og fik dels en laks på 13 kg og dels en på 3,5.

Udover de 3 er der fanget yderligere 3 på hhv. 5 kg 4 kg og en på 3.9.

Imorgen er det sidste dag der kan fiskes på bakkerne (hvis DMI ellers skulle ramme rigtigt) så der er 5 både der tager derned, resten vil være at finde omkring ubåden.

Vi vender tilbage med flere oplysninger i morgen ved samme tid

mvh
Tom

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048112 af
Inden vores Kasserer kommer for godt i gang med sit ”A-hold” må jeg hellere komme med en statistik fra 1. holdet:

Det blev til i alt 55 fisk, hvoraf de 3 var Havørreder, i alt vejede fiskene 283,50 kilo så gennemsnitsvægten blev kun 5,1 kg.

Bedste både var ”Ællingen” og ”Charlotte” hver med 8 fisk.

Bedste gennemsnitsvægt havde ”Piraten” med Jørgen Madsen, det var 7,65 kilo. Jørgen havde i øvrigt kun 2 fisk, hvoraf han havde vinderfisken på 11,60 kg.

Næstbedste havde ”Simone” med Allan Nielsen, det var 7,63 kilo for 3 fisk.

Lad os håbe denne uge bliver bedre, på trods af vejret driller.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048104 af
Så er den første dag gået for A-holdet, lad mig med det samme sige det - ØV absolut ingen fisk til nogen både, det blæser temmeligt meget så de få der har forsøgt sig er kommet meget hurtigt ind igen.

Dagens brøler er gået til Marthe med Nils Vang som skipper for en klar overtrædelse af de 10 bud på rampen ved at sætte båden i og undlade at lave plads til de næste.

Dagens Olfert gik til Christoff som nok hellere selv må forklare hvorfor han fik den men det er noget med at springe ud.

Vi skriver mere i morgen hvor det igen blæser temmeligt meget.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1048094 af
Kort og godt.... Wish I was there...

Håber på godt fiskevejr også til andet hold, samt KNÆK og BRÆK

• Thomas Hauerberg Larsen
  • Thomas Hauerberg Larsen's profilbillede
  • Administrator
  • Administrator
Mere
14 år 7 måneder siden #1048093 af Thomas Hauerberg Larsen
Besvaret af Thomas Hauerberg Larsen på emne SSK på Bo...
Så er årets Bornholmertur veloverstået med mange rigtige gode oplevelser gemt i baghovedet. Båden er vasket og støvsuget for de værste lakseskæl, blinkene er ordnet, og motoren gennemskyllet. Fiskeriet var helt anderledes end de tidligere år, da overfladevandet var et par grader varmere end det underliggende vand, hvilket trak laksene op i overfladen. På grund af det kolde vand var fightene dog så som så.

Verona dannede igen rammen om et fantastisk ophold, hvor både Per, Bettina og de unge hjælpere med smil og godt humør er med til at sætte den rette stemning, tid til venskabeligt drilleri er der også.

En stor tak til resten af holdet for nogle uforglemmelige grineture om aftenen, Brøleren er jo bare toppen af isbjerget i forhold til episoder der sker i løbet af dagen, under middagen og når ”Veronakaffen” er på bordet. Ham Jameson har ikke levet forgæves.

En særlig tak retter jeg til John og Frederik i Snoopy, der kom os til undsætning da vi lå syd for Silderyggen, uden en båd i sigte og med propellen omspundet af line, så den ikke kunne rotere. Min gast Jørn fik dog det sidste ud lige inden Snoopy nåede frem, men det er rart at der er hjælp når der er problemer. Det var helt rart at vi kunne kvittere med de obligatoriske øl og en opfordring til at blive i området og fiske da der var laks, hvilket resulterede i 2 laks til Snoopy samme dag og 2 mere næste, godt gået.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer