-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Klintholm ...
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 7 måneder siden #1048087
af Leif Everdam
torsdag den 8/4 skulle der satses ved møn. Vi var 3 både afsted og satte i ca kl 6.30
Da dagen var omme havde lars og john haft kontakt til 3 fisk, som desværre alle 3 var stået af igen, Kenneth mistede også en pæn fisk, mens jeg selv og Finn havde 2 laks i båden 5 og 11 kg.
Da vi kom ind og skulle tage bådene op, blev vi modtaget af en Tysk mand som ville havde 100 Kr for at benytte slæbestedet, Han havde ingen regningsblok og kunne ikke vise legimitiation på at det var ham der var havnefogede... desuden ville/kunne han ikke tale Dansk. Sjov oplevelse.... han brokkede sig voldsomt over at vi ikke havde betalt om morgenen inden vi satte i.... fuld forståeligt men var kontoret åbent...nej.
Vil da håbe for ham at han bliver bedrer til at tage imod folk... sådan lige stikke en finger i jorden..... eller frygter jeg at han endag ender i havnen.
troede forøvrigt at havnen var gratis indtil 1 maj 2010.
men sådan her ser det ud nu
100 Kr for isættning
100 Kr pr. overnatning
500 kr for et årskort + evt. overnattning
Men dejligt med laks i båden på årets første laksetur.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047877
af
Lidt tysk info:Alle de tyske både der fisket omkring Rügen igår fik 1 laks PR båd og nogle 2-3 fisk...efter det har været under middel længe. Men i løbet af påsken kom der et "dyr" op på 17 kilo der nede fra...Så forhåbenligt kommer de i nærhedden af Møn efter lidt mere østen vind.
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047840
af
Godt gået piger.
Glæder mig til at, jeg skal til Bornholm på lørdag. Godt at se at der er fisk i vandet.
Mvh. Team Janka
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047754
af
2 glade drenge på Møn, Brian Bonde med laks på 12,5 og undertegnede med en på samme størrelse.
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047390
af
Endnu en Update
jeg har fået Monika (havneassistenten) til at ringe til Valter (tyskeren der ejer mariaen)og hun fortæller følgende:
Havnekontoret åbner lørdag den 27 marts. og her vil der også blive åbnet for strømmen og for toiletterne ved Marinaen.
Dernæst har jeg fået en forspørgsel på køb af dieselolie. har undersøgt sagen og det kan desværre ikke lade sig gøre.. begge anlæg på havnen er fyldt med "farvet" diesel og Rico/Fællessalget vil kun sælge til erhvervsfartøjer
en sidste mulighed er at Tyskeren vil fylde olie på hans tankanlæg ved havnekontoret, men det er stærkt tvivlsomt.
og tja.. nu er havnen helt isfri
MEN endnu engang... der er rigtig mange fortøjningspæle der ligger ned så pas på hvor i sejler.
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047378
af
Ja det er sku nemt-
Prognoserne lover fra 3-10 sek/m fra vest på lørdag. Så det er jo næsten alt fra Vindstille til storm.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder