-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Klintholm ...
-
-
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1048631
af
Hvordan ser det ud med at komme til Møn og sejle Fredag, Lørdag, Søndag ?
Jeg synes at det ser ud som om der kommer lidt meget vind ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1048628
af
Var ude i går, fra ca. 5.30 og til 17.00. Havde eet hug lige nord for trafiksepareringen og landede min aller første laks! Den vejede 13,0 kg og var 102 cm lang. Jeg kommer til Klintholm igen!!
-
-
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1048621
af
Fik ikke skrevet igår aftes, men vi fik en lille laks på 3 kg. da vi sejlede ind kl. 15 var fangsten mildest talt dårlig, også fra de andre både, har kun hørt om et dobbelthug med een laks i båden. 6-7 både ude. Lige nu er der soldis og havblik - så jeg sejler ud lige om lidt :0)
Vandet er pt mellem 5,0 og 6,9 grader
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048571
af
vi sejler kl 500, men jeg har sjældent set vejrudsigter ændre sig så ofte som det sker i denne uge. Der er fanget laks igen idag, ingen +10''ere, kun 4 både ude.
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048543
af
Aftentur idag, ingen laks i båden. Der blev fanget fisk op til ca 12kg idag, kun 5-6 både ude.
-
-
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048519
af
Salty har fået 2 morgen laks, ved 40 meteren idag. Nåede kun at sætte een sideplanner, inden dipsy stangen var sat var der allerede bid på første stang, 6,2 kilo. Filip havde end ikke sat nogen stænger, så der var hurtig afregning. Senere tager Filip revance med en flot fisk på 11,25 og 102cm.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Klintholm ...
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder