Info fra S...

Mere
15 år 8 måneder siden #1030416 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Det beste er at tjekke farvandeudsikten den passer næsten altid. jeg ville ikke prøve at fiske i 1 meter høje bølger. har været der hvor det blæste op og kom kun med nød og næppe i havn.når det blæser mere end 8m fraråder Jan at man sejler ud.jeg set dem sejle ud i 12 m vind men de kom hurtig ind igen . det er også svært at få den rigtige trollings fart hvis man bliver kastet rundt af bølgerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030415 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Hej Steen.. Det kan jeg godt se fornuften i.. Vi har nemlig prøvet 1,5 meter i køge.. Ikke særlig sjovt fiskeri.!
Hvis de nu lover for meget vind.. Bliver man så informeret eller skal man kører hele vejen til Sverige for at få afvide om det er aflyst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030413 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Info fra S...
Ud for Simris er der jo ret dybt, og derfor er det ikke nødvendigvis særlig slemt med 1,5 meter sø - for de bliver samtidig ret lange og forholdsvis bløde. Jeg vil hellere i Østersøen i 8 sm NØ end i Køge Bugt i 8 SØ.

Normalt aflyses ved vind på mere end 8 sm

Knæk og bræk Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030412 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Hvordan ser det ud hvis vinden er i nordøst med 7-8 M/S som pt. lovet..? Kan man så komme ud hvor det bliver spændene.. eller er det så kystfiskeri..? Eller er det helt umuligt at komme ud derover så.?

Hvor går grænserne.?

Tror vi sætter vores grænse ved 1,5 m bølger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bo Andersen
  • bo Andersen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 8 måneder siden #1030401 af bo Andersen
Besvaret af bo Andersen på emne Info fra S...
Lars Post har været i simris og det gav en ørrede på ca 4 kg og en laks på ca 3 kg samt mistede et par mindre
fine fisk vi så dem rense bordet
Bo TICA

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030389 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
ja vi må håbe at det bliver godt vejr !!!!

WEEEEE det ville være dejligt !! :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.274 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer