Info fra S...

Mere
15 år 8 måneder siden #1030461 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Jan har lagt dette på simris hjemmeside.
Onsdag 3 september
Det närmar sig Landskamp och med det alla frågor om vädret och eftersom de senaste dagarna varit lovat friska vindar som uteblev så vet de tusan hur vädret kommer att se ut fr-lö.
Men i eftermiddag så har tävlingsledningen ett telefonmöte då slår dom sina kloka huvuden ihop och bestämmer vindarna till Landskampen, resultatet kommer här på sidan.
Jag tror på fiske och därför var jag en tur över till Tempo i KBH i går och plockade saker hos Michael, till hjälp hadde jag Kungen som valde ut sina favoriter och jag lovar han har många spesialare och de flesta har även jag på väggen nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030459 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Info fra S...
Hej Martin

De gange, jeg har været med, er det blevet kundgjort på skippermødet samme morgen - og altså i havnen -(

Hvis det bliver ved med at hedde 9 m om lørdagen og 4 om søndagen, ville jeg gætte på, at det blev flyttet til søndag -)

For øvrigt mener jeg at frv.dk er en mest præcise udsigt, men den dækker kun ca. 2 døgn frem.

Knæk og bræk Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030458 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Hej Jan

og den er så ændret igen til at der står 5 ms. formiddag og 4 efetrmiddag - det kan desværre nå at ændre sig mange gange inden weekenden, men jeg lagde mærke til at DMI igår aftes sagde 5 ms. lørdag - så hvor der er liv er der håb
mvh
Tom

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 8 måneder siden #1030447 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne Info fra S...
Hej

På de her kanter bruger jeg osse:

www.smhi.se

Hvis I zoomer ind på kortet, så vil I kunne se, at de mener 9 m/s lørdag formiddag og 4 m/s om eftermiddagen. Begge dele fra sydvest.

vh

jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030445 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
uhh Thor håber ikke det bliver som dit link siger.. for så er der 12 M/S kl 8 og 11 kl. 11 Og det er lige ind i fjæset :-(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
  • Thor Ankerstjerne           www.teamthor.dk's profilbillede
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
15 år 8 måneder siden #1030424 af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
Besvaret af Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk på emne Info fra S...
Her ser det ikke så ringe ud: www.windfinder.com/forecast/hammer_odde Normalt siger jeg også fra ved mere end 8 m/s men alt går jo hvis man tænker sig om!! Mvh Thor
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.298 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer