Info fra S...

Mere
15 år 8 måneder siden #1030474 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Info fra S...
Er der en grill på havnen, eller skal man have engangsgriller med? og er der nogen der er friske på at grille ved 20 tiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030472 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Helt klart fiskevejr Claus

Tjekkede Yr.no som er den klart bedste, men også Windfinder er rimelig, og så har vi jo altid søndagen som reserve, der bliver det ren badeferie

Ses

Kører med svigerfar fra Slagelse ved middagstid fredag

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030470 af Sten Andersen
Besvaret af Sten Andersen på emne Info fra S...
Jeg så lige på www.smhi.se og det bliver da ren badeferie -) ihvertfald ingen vind, hvis man skal tro på hvad de fortæller. Så det satser jeg på, men venter nu lige til i morgen torsdag med at beslutte mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030467 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
hejsa
vi tage stilling torsdag aften da vi skal af sø vejen fra brøndby "andre der vil med fra brøndby" så vi håber på godt vejr

mvh Denis malm "SILDEN"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030465 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
Hej alle, så har vi i konkurrenceledelsen kigget på MANGE vejrudsigter og i forhold til meldingerne i går, så er der en klar forbedring i prognoserne. Det ser ud til at blive fiskevejr både fredag, lørdag og søndag. Søndag som er vores reservedag ser indtil videre bedst ud med 1-5 m/sec.
Derfor kører vi videre med forberedelserne og teltet rejses fredag og Hjulben kommer og laver mad om lørdagen. Husk at tilmelde jer til spisningen hvis i ikke allerede har gjort det!
NB: har i allerede tilmeldt jer til spisningen, men ikke kommer, så send mig lige en mail, så vi ikke får bestilt alt for meget mad.
Knæk og bræk,
Claus Sørensen
Houdini

Vi ses til nogle hyggelige dage i Simris, med hygge, god mad og laks!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
15 år 8 måneder siden #1030464 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Info fra S...
vi skal tage stilling til det i dag vi aflyser og tager på arbejde :D
håber det bliver til noget og i fanger nogen fine fisk K&B fra "pingvinen"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.240 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer