Sjællands Småbådsfiskeklub

Klubben er åben på mandage fra kl 19:00 - 21:00, dog undtaget højtider og helligdage.

Se Nyhedsbreve ( http://www.smaabaadsklub.dk/index.php/ssk/ssk-nyhedsbreve ) for information om foredrag m.m.

Vagtplan

Medlemskab

Husstands medlemskab: kr. 600,- men melder man sig ind efter 1. oktober, får man automatisk næste års medlemsskab med.
Kontingentet følger kalenderåret. Indmeldelsesgebyr: kr. 100.-
Du kan melde dig ind i klubben ved at trykke på Tilmed knappen og udfylde formularen:

PBS:
Hvis du tilmelder din kontingentindbetaling til PBS, sker din indbetaling automatisk, så du ikke kommer i den situation, at du igen skal betale startgebyr på kr. 100.
Det hele foregår via dette link Betalingsservice online tilmelding
Udfyld formularen der kommer frem og send den, så behøver du ikke mere spekulere over, om du nu også har husket at betale kontingent til SSK.

Speedbådscertifikat

Der er lavet en aftale med Martin Clemmesen der har firmaet Watergames, der afholder weekendkurser i speedbådscertifikat.
Kurset kan afholdes over en dag.
Prisen for kurset er ca. 1250,00 kr. alt incl.
Husk at meddele at i kommer fra Sjællands Småbådsfiskeklub.
Martin kan kontaktes på mobil 2990 2070 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., eller via det link der er i højre side af hjemmesiden.

VHF certifikat

Der er også lavet en aftale med VHF Skolen om VHS Kursus
Kurset afholdes i VHS Skolens lokaler i Ballerup når der er personer til et hold
Prisen er afhængig af antal kursister. Men ca. 1400,00 kr. minus 300,00 kr. som klubben giver i tilskud ved fremsendt gyldigt certifikat for bestået prøve.

ja, jeg accepterer