Hej Nikolaj
Jeg har set din rapport du har lavet her i småbådskluben.
Her er lidt kommentarer til den :
Du skriver om fiskeri med denne pirk i en ”dag” ( indlæg fra tidligere ) det passer vist ikke !!!
Lidt længere nede, kan du se hvad du har skrevet til mig ( kopi af mail ) !!!
Godt at se, du har set at pirken er meget hurtig nede, derfor navnet Speedy !!
Du har ret i, at det er en rigtig god pirk at fiske med, du har en utrolig fin føling med pirken.
Med hensyn til, at hullerne til spring ringende er for små, forstår jeg dig ikke. Pirkene leveres med springringe, der er af rigtig god kvalitet ( rustfri ) som hullerne er lavet til, så de passer. Gad vide hvad du vil bruge større huller til ???.
Som du skriver, er det ikke et større problem i første omgang, hvad er næste omgang ?????.
Gad vide hvad du vil bruge større huller til ?????.
Du skriver at du ikke fisker med pirke der er rustene, det er helt ok.
Samtidig er der et udlæg fra din mail til mig :
Mail fra Nikolej til mig :
Hej Palle
Har prøvefisket dine pirke i 3 dage og skrevet min mening om den på SSK.
Her inde har du skrevet at du har fisket med dem i 1 dag !!!!!!
Ovenstående mail til mig fra dig, fortæller at de er fisket med de sidste 3 dage.
Tja, jeg forstår ikke rigtig.
Efter som du ikke fisker med pirke der er rustne, kan jeg ikke forstå at du har fisket med dem i 3 dage. Jeg ved jo hvad jeg har sendt til dig ( 2 stk. 400g, 2 stk. 500g. 2 stk. 600g ). Der kan ikke have været pirke nok, til at du kan fiske med dem i 3 dage, uden at de som du skriver har været rustne.
Så enten har de været gode nok, eller du må være gået på kompromis med det du selv skriver !!!!!
Forstår du, at jeg ikke forstår !!!!!
Eftermæle fra din mail til mig :
Det er en pirk med potentiale, men i min verden kan man ikke bruge saltvandsgrej som ikke er rustfrit.
Tak for muligheden for at prøve den 
Godt at se der er smil på enden af din mail, så det har nu nok ikke været helt galt med dine oplevelser med pirken.
Underligt nok er det ikke din historie jeg hører om i de mange mail jeg får retur fra andre der fisker med pirke herfra, derimod meldes der om rigtig godt fiskeri med disse pirke uden problemer af nogen art ( rust ).
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilke pirke du / i bruger som fisker / fanger lige så godt.
Mvh. Palle
www.pallex.dk