-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi gider i...
Vi gider i...
-
Thor Ankerstjerne www.teamthor.dk
-
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033616
af
Ro på Tonny
Hverken du eller jeg, eller for den sag skyld andre kan tillade sig at dømme eller fordømme andre lystfiskeres fangster.
Skulle man på et tidspunkt lave regler om størrelser her i klubben og dermed klantre andre deres fangster, må det være alle dem de "nakker" de små "Put & Take" Ørredder der landes i Bugten og Øresund, inklusive dine egne fanster.
så lad nu lystfiskere der fanger en flot fisk, uanseet andres fordømmende opstød om konditionsfaktore, være i fred og hylde dem når de fanger "deres livs fisk.
mvh
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033614
af
Det at de ikke nødvendigvis skal gokkes betyder for H..... da ikke at man ikke kan tage et billede før genudsætning ?
Og lad os så alle huske hvordan det var at være ny fisker og få en stor fisk, man ville jo gerne vise den hjemme !
Så meget betyder "begynderfangster" altså heller ikke, hvis de garvede lever op til deres egne standarder skal arten nok bestå
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033606
af
Jeg giver sq Tonny helt ret. Der gokkes alt for mange magre udlegede fisk. Både torsk, ørreder og laks. Men de gange jeg har gjort opmærksom på dette er jeg blevet høvlet ned om at man bare er misundelig og at det da ikke kan være rigtigt at man ikke kan få lov at fange en sommertorsk (hoved 5 kg, krop 3 kg) eller hvad det nu kan være.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 10 måneder siden #1033583
af
110 % enig med Martin "LIMA". Desuden læser jeg da med stor fornøjelse fangstrapporter af både buletorsk, kakkelovnsrør, steelheads osv. De giver et billede af hvor der kan fiskes. Så må man da tro på at den enkelte fisker er etisk afklaret med om det er ud eller med hjem. OG som en lille provokation: Et regneark kommer LADRIG til at afgøre om hvorvidt min fangst bliver mad eller ej.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Vi gider i...
Tid til at oprette siden: 0.237 sekunder