Til dem de...

Mere
16 år 1 måned siden #1031022 af Eddie Andersen
Besvaret af Eddie Andersen på emne Til dem de...
Det jeg mener med mit spørsmål er hvordan kan man opfordre til at fiske ulovligt? Det syntes jeg er forkert at gøre på en side som alle kan kigge med på.Da vi er en klub som stort set er vel set der hvor vi kommer frem

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1031003 af
Besvaret af på emne Til dem de...
Man skal passe på kystvagten, hvis man fisker der hvor man ikke må være.(trafiksepareringen). Og det er ikke første gang "nogen" har et (udokumenteret) superfiskeri i Storebælt.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1031002 af
Kig under Love og regler Lovtekst storebælt.
Der kan du se, på nogle af de sidste sider, et kort over trafiksepareringen hvor der er fiskeri forbudt. Du kan risikere store bøder hvis de gider sende en båd ud efter dig, hvis du fisker i dette område. Det er vel ikke ligefrem kystvagten, men VTS''s Pilotbåde tror jeg... er ikke sikker!

Mere
16 år 2 måneder siden #1031001 af Eddie Andersen
Besvaret af Eddie Andersen på emne Til dem de...
Hvorfor skal man passe på kystvagten

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030999 af
Storebælt og torsk. Jeg var ude i små 5 timer igår men fangede kun en enkelt på 2,5 kg og havde fleks på stangen 3 gange mere med de røg alle af. Vi fiskede syd for broen og på begge sider af sejlrende i den lovlige zone, på skrænterne. Jeg synes godt nok ikke det vrimlede med torsk. Er der nogle der vil ud med lidt hjælp til finde de torsk i storebælt?

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
16 år 2 måneder siden #1030989 af
Lyder for godt til at være sandt... :)

Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer